Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 943

Dotazník

Pracovní list ověřuje schopnost vyplňování jednoduchých tiskopisů a formulářů. Uplatnění může nalézt i v oblasti Člověk a jeho svět a Výchově k občanství.

Mgr. Martina Malinová, publikováno 17.7.2009 13:00, zhlédnuto 3913×, hodnocení: Hodnocení: 1

Artikulace samohlásek

Obrázkový materiál k artikulaci samohlásek, určený pro děti s mentálním postižením a těžšími logopedickými problémy. Možné využít ke správné artikulaci samohlásek i jako podpora analýzy a syntézy slabik při…

Mgr. Lenka Říhová, publikováno 8.7.2009 13:26, zhlédnuto 9194×, hodnocení: Hodnocení: 3

Ukázky z tvorby ŠVP v pilotních základních školách speciálních

Konkrétních ukázky zpracování ŠVP v pilotních základních školách speciálních.

VÚP Praha, publikováno 3.7.2009 9:38, zhlédnuto 11329×

Zlatý Ámos je žena

Poprvé v historii získala zlatou korunu Zlatý Ámos 2009 a korunku Zlatého dětského Ámose 2009 učitelka ze speciální školy - Mgr. Lucie Andělová.

Marie Filipcová, publikováno 1.7.2009 2:00, zhlédnuto 3265×

Adresa bydliště

Pracovní list určený pro žáky 4. a 5. ročníku. Žák si opakuje adresu svého bydliště a pokouší se kresbou zachytit důležité orientační body v jeho blízkém okolí.

Mgr. Martina Malinová, publikováno 26.6.2009 9:39, zhlédnuto 3610×, hodnocení: Hodnocení: 2

Svět nevidomých

Autor se ve svém příspěvku zamýšlí nad problematikou lidí s postižením zraku. Chtějí žít mezi námi plnohodnotným životem. Neškodí připomenout si pár zásad, jak těmto lidem pomoci překonávat zdánlivě všední problémy.

Lukáš Racek, publikováno 25.6.2009 17:48, zhlédnuto 4083×

Informace MŠMT o přípravném stupni základní školy speciální č. j. 6123/2009–61

Informace o novele školského zákona.

Pavla Doležalová, publikováno 25.6.2009 12:26, zhlédnuto 13328×

Domino - slabiky s náslovnými obrázky

Domino tvořené kartičkami s otevřenými slabikami s M, L, S, V, T, J a doplněné náslovným obrázkem. Vhodné jako podpora pro začínající čtenáře. Děti pojmenovají obrázky, hrou domino přiřazují slabiky k obrázku a…

Mgr. Lenka Říhová, publikováno 24.6.2009 11:48, zhlédnuto 5557×, hodnocení: Hodnocení: 2

Hra na vlčí dech, na gazelí nohy

Jak se ovlivňuje tělo a myšlení? Jak reaguje tělo na zátěž a co se nám při tom honí hlavou? Jsou různé možnosti, jak to vyzkoušet a někdy stačí jen málo. Třeba si „jen“ zaběhat a dát průchod myšlenkám.

Zdeněk Slejška, publikováno 9.6.2009 4:57, zhlédnuto 16643×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

Počítání se zmrzlinou

Žáci procvičují početní skupiny 1-5, zároveň barvy, jemnou motoriku (přesnost stříhání a vybarvování), logické uvažování (jednoduché slovní úlohy) a slovní formulace (odpovědi na otázky).

Mgr. Žaneta Prošková, publikováno 8.6.2009 9:15, zhlédnuto 3443×, hodnocení: Hodnocení: 2

781 — 790 z celkem 943


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
6.12.2019 18:34
Vanesa
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
6.12.2019 12:00
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
4.12.2019 9:29
Pokračování: Středa 11. 12. 2019, 20:00 - Škola bez poražených II.
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
28.11.2019 20:13
Jestli můžu něco vytknout, tak použití QR kódu. V principu QR kód může spustit téměř…
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…
4.12.2019 19:40
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
5.12.2019 13:22
Jak lze pracovat na různých úrovních předškolního vzdělávání s tématem nestereotypní…
28.11.2019 18:45
Pěkný článek. Pokud má ale splnit svůj účel, pak by měl nabízet víc. Napsat vzávěru…
8.12.2019 13:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…