Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 943

S Vladimírou Spilkovou o přípravě učitelů a současných studentech učitelství – 1. část

Rozhovor o přípravě učitelů a současných studentech učitelství.

Zuzana Fojtíková, publikováno 13.8.2008 12:45, zhlédnuto 7535×

RVP ZŠS – schválená verze

Rámcový vzdělávací program pro základní školu speciální

VÚP Praha, publikováno 6.8.2008 8:55, zhlédnuto 15236×

Sociální učení (čtení, počty)

Netradiční metody vzdělávání pro žáky těžce mentálně postižené či žáky s poruchami autistického spektra.

Libuše Kubová, publikováno 1.8.2008 10:19, zhlédnuto 12073×

Projekt Japonsko

Zpracování projektu o Japonsku; informace o jeho průběhu, spolupráce s japonskou školou, doprovodné programy a program projektového dne, fotografie, reakce dětí a ukázky testů.

Monika Výmolová, publikováno 21.7.2008 16:44, zhlédnuto 14415×

Učitel a jeho žák – 3. část – žák Ondřej Pokorný

Rozhovor s Ondřejem Pokorným, studentem třetího ročníku medicíny.

Eva Zelendová, publikováno 26.6.2008 15:33, zhlédnuto 7218×

Informace odboru 61 o platnosti vyhlášky č. 73/2005 Sb.

Sdělení Odboru prevence, speciálního vzdělávání a institucionální výchovy MŠMT.

MŠMT, publikováno 26.6.2008 11:00, zhlédnuto 4658×

Vlevo a vpravo

Na prvním listu jsou kartičky s domy, stromem, autem apod., které si žáci vybarví a poté vystřihnou. Učitel/ka potom dává pokyny, kam mají danou kartičku umístit (např. škola vpravo). Kartičky mohou na list lepit, nebo…

Tereza Vítová, publikováno 20.6.2008 12:50, zhlédnuto 3758×, hodnocení: Hodnocení: 2

Den otevřených dveří

Zkušenosti s prezentací získaných dovedností žáků Základní školy Nerudova v Říčanech. Průběh Dne otevřených dveří, při kterém si žáci v praxi prověřili míru osvojených klíčových kompetencí.

Jitka Macháčková, publikováno 19.6.2008 13:47, zhlédnuto 9815×

Integrace dítěte předškolního věku s kombinovaným postižením

Příspěvek přináší ukázku systemického přístupu při integraci dítěte s kombinovaným postižením.

Kolektiv pracovnic SPC, publikováno 19.6.2008 13:41, zhlédnuto 5537×, 3 komentáře

Hodiny

Jedná se o pracovní list, s jehož pomocí se žáci učí orientovat v čase. Na pravé straně listu jsou ručičky, které si žáci vystřihnou. Učitel zadává čas a žáci dle pokynu umísťují ručičky a určují čas.

Tereza Vítová, publikováno 14.6.2008 16:16, zhlédnuto 6466×, hodnocení: Hodnocení: 3

821 — 830 z celkem 943


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.2.2020 11:32
fórum Aktuality
- online setkání - středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství a jeho „druhý život“,…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
16.2.2020 21:01
Kreacionismus a české školy:…
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:27
Středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu Jak…
14.2.2020 15:35
Na tuto otázku určitě přikyvují v září učitelé prvních tříd základní školy, ale…
14.2.2020 12:28
Zdravíme, prezentaci naleznete zde. Děkujeme za Váš zájem. Tým Metodického portálu RVP.CZ
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.2.2020 14:29
Jak je to s mobilními telefony ve škole? Názor A: „Neřízené používání mobilů a…
12.2.2020 17:08
Mgr. Helena Kumperová nás provede zamyšlením nad potřebami žáků s ADHD které vychází z…
14.2.2020 9:50
Dobrý den, je možné najít ještě někde prezentaci ke stažení? Děkuji :)
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…