- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Učíme se od předků – Stará řemesla
Ukázka projektové výuky vedoucí k netradičnímu a přitažlivému způsobu rozvoje profesionální orientace žáků s LMP prostřednictvím využití starých řemesel našich předků, konkrétních námětů a činností.
Dřevo stokrát jinak
Žáci se zrakovým postižením se prostřednictvím projektu seznamují se dřevem a jeho významem. V příloze článku najdou učitelé praktické ukázky pracovních listů.
Abeceda managementu
V rámci zkvalitňování podpory řídících pracovníků ve školství vám nabízíme několik textů, které se zabývají základy managementu.
První zkušenosti z výuky angličtiny v 6. ročníku podle RVP ZV – LMP
Autorka uvádí originální náměty, jak zpestřit výuku jazyka a seznamuje s nejčastěji používanými zdroji.
Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Smyslem projektu je vytvoření nové komunikační platformy na bázi školního webu, který se tak stává strategickým mostem v procesu předávání informací mezi školou, rodiči a žáky.
Jen zakážeme mobily?
Zamyšlení nad zneužíváním mobilních telefonů na školách ze strany žáků a nad hledáním viníka.
Projekt Romský den
Projekt nazvaný Romský den je jednodenní celoškolní projekt vytvořený pro třídy vzdělávající děti s lehkým mentálním postižením. Cílem projektu je bližší a hlubší poznání romského etnika, jeho tradičního způsobu…
S Vladimírou Spilkovou o přípravě učitelů a současných studentech učitelství - 2. část
Rozhovor o výzkumu, který se zabývá proměnami učitelské profese a učitelského vzdělávání.
S Vladimírou Spilkovou o přípravě učitelů a současných studentech učitelství – 1. část
Rozhovor o přípravě učitelů a současných studentech učitelství.
RVP ZŠS – schválená verze
Rámcový vzdělávací program pro základní školu speciální
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|