- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Sociální učení (čtení, počty)
Netradiční metody vzdělávání pro žáky těžce mentálně postižené či žáky s poruchami autistického spektra.
Projekt Japonsko
Zpracování projektu o Japonsku; informace o jeho průběhu, spolupráce s japonskou školou, doprovodné programy a program projektového dne, fotografie, reakce dětí a ukázky testů.
Učitel a jeho žák – 3. část – žák Ondřej Pokorný
Rozhovor s Ondřejem Pokorným, studentem třetího ročníku medicíny.
Informace odboru 61 o platnosti vyhlášky č. 73/2005 Sb.
Sdělení Odboru prevence, speciálního vzdělávání a institucionální výchovy MŠMT.
Vlevo a vpravo
Na prvním listu jsou kartičky s domy, stromem, autem apod., které si žáci vybarví a poté vystřihnou. Učitel/ka potom dává pokyny, kam mají danou kartičku umístit (např. škola vpravo). Kartičky mohou na list lepit, nebo…
Den otevřených dveří
Zkušenosti s prezentací získaných dovedností žáků Základní školy Nerudova v Říčanech. Průběh Dne otevřených dveří, při kterém si žáci v praxi prověřili míru osvojených klíčových kompetencí.
Integrace dítěte předškolního věku s kombinovaným postižením
Příspěvek přináší ukázku systemického přístupu při integraci dítěte s kombinovaným postižením.
Hodiny
Jedná se o pracovní list, s jehož pomocí se žáci učí orientovat v čase. Na pravé straně listu jsou ručičky, které si žáci vystřihnou. Učitel zadává čas a žáci dle pokynu umísťují ručičky a určují čas.
Dny v týdnu
Jedná se o pracovní list, který slouží k procvičování dnů v týdnu. Žáci si vystříhají kartičky se jmény dnů, které potom lepí na správné místo tak, jak po sobě dny následují.
Učitel a jeho žák – 3. část - učitelka Daniela Řebíčková
Rozhovor s dr. Danielou Řebíčkovou, bývalou ředitelkou Základní školy Uhelný trh v Praze.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
24.1.2021 10:07
Monča. F.
Za mě i mé kolegy teda teambuilding ANO! Byl to překvapivě skvěle strávený den. Šéf je…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|