- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Dny v týdnu
Jedná se o pracovní list, který slouží k procvičování dnů v týdnu. Žáci si vystříhají kartičky se jmény dnů, které potom lepí na správné místo tak, jak po sobě dny následují.
Učitel a jeho žák – 3. část - učitelka Daniela Řebíčková
Rozhovor s dr. Danielou Řebíčkovou, bývalou ředitelkou Základní školy Uhelný trh v Praze.
Učitel a jeho žák – 3. část – učitel i žák Jakub Fischer
Rozhovor s Jakubem Fischerem, proděkanem pro vědu a výzkum Fakulty informatiky a statistiky VŠE v Praze.
Dětská dramatika ve výukovém procesu základní školy speciální
Výukový blok s využitím prvků tvořivé dramatiky. Pohádkový příběh nazvaný Návštěva v zemi skřítků motivuje žáky k aktivní spolupráci, při které si procvičují a upevňují získané poznatky z hodin hudební…
Vystoupení pro radost
Žáci Základní školy Nerudova v Říčanech mají poměrně bohaté zkušenosti s prezentací svých dovedností na veřejnosti. Příspěvek informuje o další akci, při které žáci této školy představili rodičům a příznivcům…
Hana Kasíková: Kooperativní učení může učitelům usnadnit práci
Rozhovor s Hanou Kasíkovou o možných pedagogických přístupech.
Nové prvky ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole v Kyjově
Příspěvek informuje o možnostech vzdělávání žáků s mentálním postižením a s postižením více vadami s využitím projektů, mimoškolních aktivit a kurzů.
Volitelné předměty a jejich pojetí ve Školním vzdělávacím programu Speciální základní školy a Praktické školy v Hradci Králové
Význam volitelných předmětů v prevenci sociálně patologických jevů a ukázka nabídky těchto předmětů v základní škole speciální.
Škola v Merklíně
Příspěvek informuje o výchově a vzdělávání žáků s mentálním postižením a kombinovanými vadami v Základní škole speciální Diakonie ČCE Merklín.
Učitel a jeho žák – 2. část – žák Kryštof Eben
Druhá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
2.3.2021 15:04
Jana Tučková
fórum Online setkávání
Dobrý den, nedostala jsem se do místnosti z důvodu naplněné kapacity na kurz APIV A:…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
2.3.2021 10:56
fórum KLUB
Vždycky po Vánocích si vyprávíme s přáteli, co kdo dostal ke čtení . Já jsem dostala…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
2.3.2021 10:49
Legislativa na nic takového naštěstí nepamatuje a ani inspekce by po Vás něco takového…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|