Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 942

Rekordyáda aneb Každý je v něčem nejlepší

Příspěvek zaznamenává realizaci komunitní akce pro žáky a rodiče na ZŠ Stráž. Při akci nazvané rekordyáda aneb Každý je v něčem nejlepší si účastníci zábavnou formou, prožitkem, spoluprací v týmech a hledáním…

Jaroslava Pachlová, publikováno 1.3.2016 10:26, zhlédnuto 8824×, hodnocení: Hodnocení: 3

Blesk

Prezentace seznamující s tím, jak vzniká blesk a hrom a jak se před bleskem můžeme chránit.

Mgr Jarmila Hájková, publikováno 26.2.2016 7:50, zhlédnuto 1628×, hodnocení: Hodnocení: 3

Významné události 20. století

Jednoduše shrnuté události 20. století pro žáky ZŠ speciální i ZŠ praktické, hodí se i pro studenty středních praktických škol.

Mgr. Jitka Vrbová, publikováno 25.2.2016 8:48, zhlédnuto 4246×, hodnocení: Hodnocení: 4

Poruchy socializace u dětí a dospívajících: Jak rozumět pojmu osobnostní a sociální výchova?

Článek předkládá ukázku \"Jak rozumět pojmu \"osobnostní a sociální výchova\"?\" z knihy Poruchy socializace u dětí a dospívajících: prevence životních selhání a krizová intervence. Autorem ukázky je Josef Valenta.

R. Jedlička a kol., publikováno 23.2.2016 9:09, zhlédnuto 5026×

Oddělování složek směsí

Prezentace o různých způsobech oddělování jednotlivých složek ze směsí.

Mgr Jarmila Hájková, publikováno 22.2.2016 8:38, zhlédnuto 1675×, hodnocení: Hodnocení: 3

Vzácné dary Země

Prezentace o uhlí, ropě, zemním plynu - jejich vzniku a použití.

Mgr Jarmila Hájková, publikováno 22.2.2016 8:38, zhlédnuto 1418×, hodnocení: Hodnocení: 3

20. století očima dědečka II.

Materiál seznamuje žáky s mentálním postižením jednoduchou formou s druhou polovinou 20. století.

Mgr. Jitka Vrbová, publikováno 19.2.2016 9:48, zhlédnuto 1327×, hodnocení: Hodnocení: 4

Státní symboly ČR

Pracovní list, v němž se žáci ZŠ speciální, případně ZŠ praktické nebo SŠ praktické jednoleté či dvouleté seznámí s jednotlivými státními symboly naší vlasti. PL rozvíjí mj. i čtení s porozuměním.

Mgr. Jitka Vrbová, publikováno 18.2.2016 9:31, zhlédnuto 4466×, hodnocení: Hodnocení: 4

20. století očima dědečka I.

Dědečkovo vyprávění stručně seznamuje žáky s dějinami 1. poloviny 20. století. Každé období ukončeno úkolem.

Mgr. Jitka Vrbová, publikováno 16.2.2016 9:42, zhlédnuto 2243×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

Jízdní řády autobusů

Prezentace a pracovní list slouží k tomu, aby se žáci naučili orientovat v tištěném jízdním řádu autobusů. Jsou vhodné jak pro žáky ZŠ speciální, tak je lze využít i v ZŠ praktické a v praktické škole jednoleté nebo…

Mgr. Jitka Vrbová, publikováno 16.2.2016 9:33, zhlédnuto 2868×, hodnocení: Hodnocení: 4

81 — 90 z celkem 942


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.10.2019 19:06
Vladimír
Potřeboval bych poradit s přehráváním notového záznamu. Kde se to dá v tomto programu…
10.10.2019 14:08
Širokou škálu her a činností napříč všemi výchovami, které lze využít při práci s…
12.10.2019 8:18
Hezké vysvětlení stylů:Learning styles & the importance of critical self-reflection | Tesia…
13.10.2019 22:16
Skupina Pokusné ověřování "Hodina pohybu navic"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.
13.10.2019 11:50
Radana
Tak to mi jsme byli na české pevnosti boayrd v tepfactoru a byla to naprostá bomba. To se…
10.10.2019 10:00
Myslíte si, že pracovní listy v mateřské škole lze využít jen u předškolních dětí?…
30.9.2019 8:22
Děkuji J. Vávrovi za teoretické zarámování mého příspěvku. Vždy jsem mile překvapen,…
10.10.2019 11:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 10. 10. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.10.2019 11:06
Edureka
fórum KLUB
A nebo vyzkoušet srovnávač studentských prací - diplomovky, bakalářky, seminárky,…
3.10.2019 12:46
Zkušená lektorka Helena Kumperová naváže na zářijové setkání s tématem asistenta…
30.9.2019 7:47
Zde popsaná metoda je modifikací KWL tabulky od Davida Ausubela (1963). Tu lze použít jak…
3.10.2019 17:27
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…