- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vyhláška č. 62/2007 Sb.
Vyhláška ze dne 19. března 2007, kterou se mění vyhláška č. 73/2005 Sb., o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných.
Cesta do hlubin učitelova myšlení
Příspěvek řeší problematiku rozvíjení didaktického myšlení současných učitelů v kontextu s proměnami naší školy.
Leták pro podporu kurikulární reformy
Dopis rodičům od ministryně školství o změnách ve vzdělávání.
Nová maturitní zkouška pro žáky se SVP – II.
Autorka informuje o potřebné míře dovedností žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SPV) a charakteru a míře úprav podmínek po různé skupiny žáků se SPV při skládání nové maturitní zkoušky (v rámci zkoušek…
Nová maturitní zkouška pro žáky se SVP – I.
Autorka předkládá informace o možnosti využití upravených podmínek konání nové maturitní zkoušky (v rámci zkoušek zadávaných MŠMT) žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Při respektování těchto SVP…
STEP analýza
Anotace: STEP analýza je další možností realizace autoevaluace ve školách, která nabízí jednoduché a přehledné schéma vnějších faktorů, které mohou školu ovlivňovat.
Učební osnovy
Ukázky ŠVP z monitorovaných škol s krátkým komentářem.
Rámcový vzdělávací program pro základní školu speciální - pilotní verze
Čtrnáct základních škol speciálních začalo tvořit své ŠVP podle pilotní verze RVP ZŠS. Mezi pilotní školy jsou zařazeny také školy, které vzdělávají i žáky s kombinací mentálního a jiného postižení.
Možnosti zvýšení čtenářské gramotnosti u neslyšících žáků
Čtenářskou gramotnost je faktorem, který je třeba sledovat nejen u zdravých žáků, ale i u žáků se sluchovými vadami. Test čtení s porozuměním, provedený mezi těmito žáky, prokázal, že je třeba se na tuto problematiku…
Využití projektového vyučování na základní škole praktické
Příspěvek představuje příklad využití projektového vyučování na základní škole vzdělávající žáky s lehkým mentálním postižením v Mladé Boleslavi. Příklad může být využit i v jiných typech škol.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 10:07
Monča. F.
Za mě i mé kolegy teda teambuilding ANO! Byl to překvapivě skvěle strávený den. Šéf je…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|