Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 945

E-learning pro sluchově postižené žáky

Informace o projektu sdružení Labyrint Brno určený pro sluchově postižené.

Helena Burianová, publikováno 6.6.2006 0:00, zhlédnuto 6652×

Altíkův slovník

Altíkův slovník je multimediální výukový software, který sjednocuje systémy alternativní a augmentativní komunikace (AAK) a slouží jako komplexní nástroj pro usnadnění výuky žáků s kombinovaným postižením jak pomocí…

Miroslav Marek, publikováno 20.4.2006 0:00, zhlédnuto 12171×

Tvorba ŠVP na ZŠ samostatně zřízených pro žáky se zdravotním postižením

Ukázky z pracovních verzí ŠVP.

VÚP Praha, publikováno 10.4.2006 0:00, zhlédnuto 14673×

Řečová výchova pro základní školy vzdělávající žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

Metodická podpora a praktické náměty pro výuku řečové výchovy spolu s ukázkami zpracování některých lekcí.

Marcela Šnajdrová, publikováno 22.3.2006 0:00, zhlédnuto 21001×

Sebeobhajování

Článek se zabývá hnutím sebeobhájců, jeho vznikem a jeho současnými aktivitami. Také nastiňuje situaci v České republice v oblasti přístupu k lidem s mentálním postižením.

Marcela Šnajdrová, publikováno 20.3.2006 0:00, zhlédnuto 10252×

Charakteristika ŠVP

Ukázky ze ŠVP monitorovaných škol s krátkým komentářem.

VÚP Praha, publikováno 10.2.2006 0:00, zhlédnuto 11352×

Charakteristika školy

Ukázky ze ŠVP monitorovaných škol s krátkým komentářem.

VÚP Praha, publikováno 10.2.2006 0:00, zhlédnuto 10371×

Žáci s dyslexií a cizí jazyky

Jakými metodami a jakým přístupem lze ve výuce cizích jazyků dosáhnout úspěchů u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

Olga Zelinková, publikováno 22.12.2005 0:00, zhlédnuto 31687×

Informace MŠMT k zabezpečení vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami s podporou asistenceč.j. 14 453/2005-24

Popis funkce asistenta pedagoga pro žáky se zdravotním postižením a asistenta pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním, včetně platového zařazení.

MŠMT, publikováno 22.12.2005 0:00, zhlédnuto 12440×

931 — 940 z celkem 945


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.10.2020 17:28
Martin
Ahoj, jdu na s.š zemědělskou a nevím se rozhodnout mezi oborem přírodovědné lyceum nebo…
22.10.2020 8:30
Jak moc jsou aktivní učitelé na sociálních sítích? Je mezioborová spolupráce možná? To…
22.10.2020 13:45
Dobrý den, děkujeme za Vaší reakci na obsah webináře. Stávající technické možnosti…
21.10.2020 19:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 21. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.10.2020 8:57
Škola Online- nedoporučuji Pomalá Na telefonu nepoužitelná Nesrozumitelný interface
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
21.10.2020 22:31
Dobrý den, webinář byl pro mne fajn osvěžením denodenní praxe. Zvlášť se poslední…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
16.10.2020 9:06
Lenka
Dobrý den, mohu odpovědět jen ze své zkušenosti technika BOZP. Ředitel může vydávat pro…
19.10.2020 8:00
proč bychom na 1. stupni základní školy měli věnovat pozornost čtení elektronických…
19.10.2020 13:39
Vážený pane Krobote, zde máte přehled zásadních nedostatků. Stačí? 1. Notebooky a…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…