Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 944

E-learning pro sluchově postižené žáky

Informace o projektu sdružení Labyrint Brno určený pro sluchově postižené.

Helena Burianová, publikováno 6.6.2006 0:00, zhlédnuto 6590×

Altíkův slovník

Altíkův slovník je multimediální výukový software, který sjednocuje systémy alternativní a augmentativní komunikace (AAK) a slouží jako komplexní nástroj pro usnadnění výuky žáků s kombinovaným postižením jak pomocí…

Miroslav Marek, publikováno 20.4.2006 0:00, zhlédnuto 12050×

Tvorba ŠVP na ZŠ samostatně zřízených pro žáky se zdravotním postižením

Ukázky z pracovních verzí ŠVP.

VÚP Praha, publikováno 10.4.2006 0:00, zhlédnuto 14591×

Řečová výchova pro základní školy vzdělávající žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

Metodická podpora a praktické náměty pro výuku řečové výchovy spolu s ukázkami zpracování některých lekcí.

Marcela Šnajdrová, publikováno 22.3.2006 0:00, zhlédnuto 20769×

Sebeobhajování

Článek se zabývá hnutím sebeobhájců, jeho vznikem a jeho současnými aktivitami. Také nastiňuje situaci v České republice v oblasti přístupu k lidem s mentálním postižením.

Marcela Šnajdrová, publikováno 20.3.2006 0:00, zhlédnuto 10162×

Charakteristika ŠVP

Ukázky ze ŠVP monitorovaných škol s krátkým komentářem.

VÚP Praha, publikováno 10.2.2006 0:00, zhlédnuto 11306×

Charakteristika školy

Ukázky ze ŠVP monitorovaných škol s krátkým komentářem.

VÚP Praha, publikováno 10.2.2006 0:00, zhlédnuto 10279×

Informace MŠMT k zabezpečení vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami s podporou asistenceč.j. 14 453/2005-24

Popis funkce asistenta pedagoga pro žáky se zdravotním postižením a asistenta pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním, včetně platového zařazení.

MŠMT, publikováno 22.12.2005 0:00, zhlédnuto 12366×

Žáci s dyslexií a cizí jazyky

Jakými metodami a jakým přístupem lze ve výuce cizích jazyků dosáhnout úspěchů u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

Olga Zelinková, publikováno 22.12.2005 0:00, zhlédnuto 31430×

Poznámky k tvorbě školního vzdělávacího programu ve speciální mateřské škole.

Speciální mateřské školy pro děti s postižením a stejně tak i mateřské školy při zdravotnických zařízeních mají za povinnost vytvořit si své vzdělávací programy. Odlišnosti v práci těchto zařízení vyžadují…

VÚP Praha, publikováno 21.11.2005 0:00, zhlédnuto 21976×

931 — 940 z celkem 944


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.7.2020 16:09
fórum KLUB
Vyplnene.
4.8.2020 12:09
Příběh nabízí možnost otevřít s dětmi téma využívání i zneužívání moderních…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
17.7.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
27.7.2020 17:29
JulieC
Dobrý den. Chtěla bych dceři koupit klávesy nebo klavír…
28.7.2020 15:26
Pomocí příběhu nahlédnete společně s robůtkem TIO a Michalem do historie. Dozvíte se,…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
17.7.2020 14:26
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.6.2020 21:24
romne
fórum KLUB
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
17.7.2020 15:54
 V současné době není úplně jasný pohled na to, jak a kdy odměňovat děti. Některé…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…