- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Metodický portál www.rvp.cz
Příspěvek mapuje vývoj Metodického portálu, vyvinutého a provozovaného Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze (v závěru realizace projektu Metodika II sloučeným do Národního ústavu pro vzdělávání). Unikátní…
Historie Metodického portálu
Článek od bývalé ředitelky Výzkumného ústavu pedagogického v Praze, který mapuje počátky Metodického portálu. Příspěvek byl převzat ze sborníku k závěrečné konferenci projektu Metodika II.
Výuka k různosti - Zpravodaj č. 4
Zpravodaj č. 4 projektu „Výuka k různosti jako součást multikulturní výchovy a vzdělávání“.
Dyslexie, autismus, ADHD a teď… Králova řeč?
Porucha řeči zvaná koktavost je problémem, se kterým se mnozí učitelé u svých žáků setkávají. Článek přináší základní informace o koktavosti a několik doporučení pro učitele, jak koktavost chápat a jak přistupovat…
Učitel (něco k začátku školního roku)
Zářijové zamyšlení nad profesí učitele...
Přírodovědná gramotnost – Úvod
Úvod ke kapitole Přírodovědná gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010. Uvedená kapitola i celá publikace bude postupně zveřejněna na Metodickém…
Flat Stanley
Mezinárodní jazykový a komunitní projekt pro studenty všech věkových kategorií a jejich učitele. Prostřednictvím zástupného symbolu – hrdiny knížky Jeffa Browna Flat Stanley se žáci dozvídají informace o jiných zemích a…
Výuka k různosti – Zpravodaj č. 3
Zpravodaj č. 3 projektu „Výuka k různosti jako součást multikulturní výchovy a vzdělávání“.
Proměny školy – inkluzivní vzdělávání
Program regionální konference, kterou pořádá krajské pracoviště NIDV Jihlava pod záštitou RNDr. Marie Kružíkové, radní kraje Vysočina pro oblast školství.
Alternativní komunikace jako prostředek vzdělávání
Článek popisuje možnosti využití technologií při komunikaci s mentálně-somaticky postiženými žáky.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
21.4.2021 11:21
Dobrý den, v pravidlech pro DUM na rvp jsem se dočetla, že není možno vkládat formát pptx.…
|
22.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Rozpohybovat potřebuje situace i žáci. Pohled na „tělák“ našeho stálého autora Adama…
|
22.4.2021 10:34
Je hezké, že popisujete vhodné aplikace. Chtělo by to ale spíše mluvit o metodice. Ta je…
|
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
|
|
21.4.2021 11:20
Ahoj příteli! Chystám se spustit online kurz, ale jen těžko hledám ty nejlepší…
|
19.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Podzimní běh Společenství praxe přinesl i setkání nad tématem Českého jazyka a…
|
22.4.2021 9:54
Po 4 letech zpět k projektu. Neuralink předvedl pokrok na opici, která bravůrně hraje Pong…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
21.4.2021 9:03
Zdravíme, co se týče modulu DUM, formát pptx samozřejmě vkládat lze, s odůvodněným…
|
15.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
|
15.4.2021 16:59
Zdravíme, vstup do místnosti se otevře zhruba 15 minut před začátkem na stránce daného…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|