RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 32

Sledování podmínek pro vzdělávání žáků se zrakovým postižením - 1. část

Pro zajištění rovných příležitostí ke vzdělávání žáků se zdravotním postižením je žádoucí dosáhnout srovnatelných podmínek pro realizaci jejich vzdělávání ve všech formách speciálního vzdělávání tj. při…

Renata Votavová, publikováno 21.1.2013 9:39, zhlédnuto 7920×

Jak napsat a používat individuální vzdělávací program: Konstrukce IVP a nejčastější omyly

V nakladatelství Portál, s. r. o.vyšla v roce 2011 kniha Karla Kaprálka a Zdeňka Běleckého Jak napsat a používat individuální vzdělávací program. Kniha přináší souhrn požadavků na funkční strukturu individuálního…

Karel Kaprálek, publikováno 12.9.2012 9:29, zhlédnuto 18141×

Nástroje pro vlastní hodnocení jsou na Metodickém portálu

MŠMT schválilo prodloužení nejžádanějších aktivit projektu Cesta ke kvalitě do srpna 2012. Díky tomu mohou učitelé ještě využívat workshopů a služeb terénních poradců autoevaluace. Evaluační nástroje vytvořené v…

Zoja Franklová, publikováno 11.9.2012 8:55, zhlédnuto 7011×

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy V

Příspěvek je další ze série článků s názvem Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy. V následujícím textu je popsáno jak provádět analýzu a vyhodnocení výsledků dat, které jste získali některou…

Marek Václavík, publikováno 22.5.2012 13:40, zhlédnuto 5805×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy IV (metody sběru dat) - 2. část

Příspěvek navazuje na předchozí díl – Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III. Zde se dozvíte, které metody můžete využít při sběru podkladů a dat nejen při autoevaluační činnosti. Vybrané metody jsou…

Marek Václavík, publikováno 18.5.2012 15:21, zhlédnuto 9044×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy IV (metody sběru dat) - 1. část

Příspěvek navazuje na předchozí díl – Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III. Zde se dozvíte, které metody můžete využít při sběru podkladů a dat nejen při autoevaluační činnosti. Vybrané metody jsou…

Marek Václavík, publikováno 17.5.2012 9:57, zhlédnuto 6817×, hodnocení: Hodnocení: 2

Vliv sociálního klimatu ve třídě na kvalitu integrace žáka s handicapem - 3. část

Klíčovou myšlenkou předloženého textu je seznámit pedagogické plénum se sociálně psychologickým aspektem školní integrace žáka s handicapem, kterým je právě jeho pozice a fungování uvnitř kolektivu třídy. Domnívám…

Ilona Svobodová, publikováno 22.2.2012 11:22, zhlédnuto 6040×, hodnocení: Hodnocení: 3

Vliv sociálního klimatu ve třídě na kvalitu integrace žáka s handicapem - 2. část

Klíčovou myšlenkou předloženého textu je seznámit pedagogické plénum se sociálně psychologickým aspektem školní integrace žáka s handicapem, kterým je právě jeho pozice a fungování uvnitř kolektivu třídy. Domnívám…

Ilona Svobodová, publikováno 21.2.2012 7:53, zhlédnuto 4804×, hodnocení: Hodnocení: 3

Vliv sociálního klimatu ve třídě na kvalitu integrace žáka s handicapem - 1. část

Klíčovou myšlenkou předloženého textu je seznámit pedagogické plénum se sociálně psychologickým aspektem školní integrace žáka s handicapem, kterým je právě jeho pozice a fungování uvnitř kolektivu třídy. Domnívám…

Ilona Svobodová, publikováno 20.2.2012 13:29, zhlédnuto 5803×, hodnocení: Hodnocení: 3

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci - 2. část)

Článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci) přináší zajímavé postřehy o tom, proč pracovat s plánovanou autoevaluační činností. Je určen nejen pro ředitele škol, ale…

Marek Václavík, publikováno 12.2.2012 9:35, zhlédnuto 7067×, hodnocení: Hodnocení: 2

11 — 20 z celkem 32
«« « 1 2 3 4 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
23.11.2020 15:56
Skupina PPUČ
16.11.2020 17:48
Lehkým mentálním retardací a středně těžkým mentální retardací ukázat klukům jak…
23.11.2020 8:00
Roční období je téma, které děti provází v mateřské i na základní škole po celý…
21.11.2020 17:37

Dobrý den,

Mužu se zeptat, kde jste našly v powerpointu to pravítko.

23.11.2020 12:07
Skupina PPUČ
Společenství praxe ICT na podzim 2020 se uskutečnilo online na počátku listopadu (4. 11.…
16.11.2020 17:40
Měli bise obrátit na ministerstvo školství se podíval RVP zss střední mentální…
21.11.2020 18:00
Kolegyně Lída Kovaříková ve svém článku shrnuje rozdílné úhly pohledu na tvorbu blogu.…
19.11.2020 17:53
Elektornické zdroje a literaturu najdete v blogovém příspěvku.
23.11.2020 11:02
Skupina PPUČ
Společenství praxe cizí jazyky se uskutečnilo tentokrát online (9. 11. 2020) a sešlo se…