RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 32

Sledování podmínek pro vzdělávání žáků se zrakovým postižením - 1. část

Pro zajištění rovných příležitostí ke vzdělávání žáků se zdravotním postižením je žádoucí dosáhnout srovnatelných podmínek pro realizaci jejich vzdělávání ve všech formách speciálního vzdělávání tj. při…

Renata Votavová, publikováno 21.1.2013 9:39, zhlédnuto 7351×

Jak napsat a používat individuální vzdělávací program: Konstrukce IVP a nejčastější omyly

V nakladatelství Portál, s. r. o.vyšla v roce 2011 kniha Karla Kaprálka a Zdeňka Běleckého Jak napsat a používat individuální vzdělávací program. Kniha přináší souhrn požadavků na funkční strukturu individuálního…

Karel Kaprálek, publikováno 12.9.2012 9:29, zhlédnuto 17209×

Nástroje pro vlastní hodnocení jsou na Metodickém portálu

MŠMT schválilo prodloužení nejžádanějších aktivit projektu Cesta ke kvalitě do srpna 2012. Díky tomu mohou učitelé ještě využívat workshopů a služeb terénních poradců autoevaluace. Evaluační nástroje vytvořené v…

Zoja Franklová, publikováno 11.9.2012 8:55, zhlédnuto 6561×

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy V

Příspěvek je další ze série článků s názvem Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy. V následujícím textu je popsáno jak provádět analýzu a vyhodnocení výsledků dat, které jste získali některou…

Marek Václavík, publikováno 22.5.2012 13:40, zhlédnuto 5340×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy IV (metody sběru dat) - 2. část

Příspěvek navazuje na předchozí díl – Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III. Zde se dozvíte, které metody můžete využít při sběru podkladů a dat nejen při autoevaluační činnosti. Vybrané metody jsou…

Marek Václavík, publikováno 18.5.2012 15:21, zhlédnuto 8477×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy IV (metody sběru dat) - 1. část

Příspěvek navazuje na předchozí díl – Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III. Zde se dozvíte, které metody můžete využít při sběru podkladů a dat nejen při autoevaluační činnosti. Vybrané metody jsou…

Marek Václavík, publikováno 17.5.2012 9:57, zhlédnuto 6329×, hodnocení: Hodnocení: 2

Vliv sociálního klimatu ve třídě na kvalitu integrace žáka s handicapem - 3. část

Klíčovou myšlenkou předloženého textu je seznámit pedagogické plénum se sociálně psychologickým aspektem školní integrace žáka s handicapem, kterým je právě jeho pozice a fungování uvnitř kolektivu třídy. Domnívám…

Ilona Svobodová, publikováno 22.2.2012 11:22, zhlédnuto 5648×, hodnocení: Hodnocení: 3

Vliv sociálního klimatu ve třídě na kvalitu integrace žáka s handicapem - 2. část

Klíčovou myšlenkou předloženého textu je seznámit pedagogické plénum se sociálně psychologickým aspektem školní integrace žáka s handicapem, kterým je právě jeho pozice a fungování uvnitř kolektivu třídy. Domnívám…

Ilona Svobodová, publikováno 21.2.2012 7:53, zhlédnuto 4500×, hodnocení: Hodnocení: 3

Vliv sociálního klimatu ve třídě na kvalitu integrace žáka s handicapem - 1. část

Klíčovou myšlenkou předloženého textu je seznámit pedagogické plénum se sociálně psychologickým aspektem školní integrace žáka s handicapem, kterým je právě jeho pozice a fungování uvnitř kolektivu třídy. Domnívám…

Ilona Svobodová, publikováno 20.2.2012 13:29, zhlédnuto 5457×, hodnocení: Hodnocení: 3

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci - 2. část)

Článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci) přináší zajímavé postřehy o tom, proč pracovat s plánovanou autoevaluační činností. Je určen nejen pro ředitele škol, ale…

Marek Václavík, publikováno 12.2.2012 9:35, zhlédnuto 6443×, hodnocení: Hodnocení: 2

11 — 20 z celkem 32
«« « 1 2 3 4 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
8.4.2020 21:17
Zdravíme, máme pro Vás řešení, vzhledem k povaze dotazu a jeho obtížné transkripci jsme…
9.4.2020 15:23
v blogu peutel
         Ve stínu koronaviru – všechno je jinak! Školy zavřené, žactvo a studentstvo…
9.4.2020 22:29
Ad Miroslav Melichar:Máte určitě pravdu, že článek se problematiky analogií nedotknul. A…
9.4.2020 13:49
Skupina Čtenářská gramotnost
Během webináře se účastník seznámí s nástrojem didaktický potenciál textu, který mu…
8.4.2020 12:51
fórum Aktuality
- online setkání - středa 15. 4. 2019, 20:00 Webinář prezentuje pohybové hry a činnosti,…
9.4.2020 10:23
A ještě jednou lektor Mgr., Bc. Michael Novotný – tentokrát nám pomůže rozhýbat těla.…
9.4.2020 21:51
Ad Jan Maršák: Pane doktore, začnu účelem analogií ve výuce: Tuto diskuzi považuji za…
8.4.2020 12:32
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 7. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.4.2020 12:48
Středa 15. 4. 2019, 20:00 Hrajeme si, hýbeme se v mateřské škole A ještě jednou lektor…
4.4.2020 14:47
Chtěli bychom Vás pozvat na webinář, který se bude konat v úterý 7. 4. 2020 od 13:00.…
9.4.2020 18:40
Ad Miroslav Melichar: Pane doktore, Váš názor na článek Vám přirozeně neberu a ani bych…
7.4.2020 18:22
Skupina PPUČ