RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 32

Sledování podmínek pro vzdělávání žáků se zrakovým postižením - 1. část

Pro zajištění rovných příležitostí ke vzdělávání žáků se zdravotním postižením je žádoucí dosáhnout srovnatelných podmínek pro realizaci jejich vzdělávání ve všech formách speciálního vzdělávání tj. při…

Renata Votavová, publikováno 21.1.2013 9:39, zhlédnuto 7731×

Jak napsat a používat individuální vzdělávací program: Konstrukce IVP a nejčastější omyly

V nakladatelství Portál, s. r. o.vyšla v roce 2011 kniha Karla Kaprálka a Zdeňka Běleckého Jak napsat a používat individuální vzdělávací program. Kniha přináší souhrn požadavků na funkční strukturu individuálního…

Karel Kaprálek, publikováno 12.9.2012 9:29, zhlédnuto 17851×

Nástroje pro vlastní hodnocení jsou na Metodickém portálu

MŠMT schválilo prodloužení nejžádanějších aktivit projektu Cesta ke kvalitě do srpna 2012. Díky tomu mohou učitelé ještě využívat workshopů a služeb terénních poradců autoevaluace. Evaluační nástroje vytvořené v…

Zoja Franklová, publikováno 11.9.2012 8:55, zhlédnuto 6831×

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy V

Příspěvek je další ze série článků s názvem Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy. V následujícím textu je popsáno jak provádět analýzu a vyhodnocení výsledků dat, které jste získali některou…

Marek Václavík, publikováno 22.5.2012 13:40, zhlédnuto 5663×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy IV (metody sběru dat) - 2. část

Příspěvek navazuje na předchozí díl – Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III. Zde se dozvíte, které metody můžete využít při sběru podkladů a dat nejen při autoevaluační činnosti. Vybrané metody jsou…

Marek Václavík, publikováno 18.5.2012 15:21, zhlédnuto 8844×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy IV (metody sběru dat) - 1. část

Příspěvek navazuje na předchozí díl – Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III. Zde se dozvíte, které metody můžete využít při sběru podkladů a dat nejen při autoevaluační činnosti. Vybrané metody jsou…

Marek Václavík, publikováno 17.5.2012 9:57, zhlédnuto 6642×, hodnocení: Hodnocení: 2

Vliv sociálního klimatu ve třídě na kvalitu integrace žáka s handicapem - 3. část

Klíčovou myšlenkou předloženého textu je seznámit pedagogické plénum se sociálně psychologickým aspektem školní integrace žáka s handicapem, kterým je právě jeho pozice a fungování uvnitř kolektivu třídy. Domnívám…

Ilona Svobodová, publikováno 22.2.2012 11:22, zhlédnuto 5902×, hodnocení: Hodnocení: 3

Vliv sociálního klimatu ve třídě na kvalitu integrace žáka s handicapem - 2. část

Klíčovou myšlenkou předloženého textu je seznámit pedagogické plénum se sociálně psychologickým aspektem školní integrace žáka s handicapem, kterým je právě jeho pozice a fungování uvnitř kolektivu třídy. Domnívám…

Ilona Svobodová, publikováno 21.2.2012 7:53, zhlédnuto 4681×, hodnocení: Hodnocení: 3

Vliv sociálního klimatu ve třídě na kvalitu integrace žáka s handicapem - 1. část

Klíčovou myšlenkou předloženého textu je seznámit pedagogické plénum se sociálně psychologickým aspektem školní integrace žáka s handicapem, kterým je právě jeho pozice a fungování uvnitř kolektivu třídy. Domnívám…

Ilona Svobodová, publikováno 20.2.2012 13:29, zhlédnuto 5668×, hodnocení: Hodnocení: 3

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci - 2. část)

Článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci) přináší zajímavé postřehy o tom, proč pracovat s plánovanou autoevaluační činností. Je určen nejen pro ředitele škol, ale…

Marek Václavík, publikováno 12.2.2012 9:35, zhlédnuto 6858×, hodnocení: Hodnocení: 2

11 — 20 z celkem 32
«« « 1 2 3 4 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.9.2020 11:11
fórum Vyučujeme
Hezké dopoledne, Jsem začínající Učitelka v Mš a studentka předškolní pedagogiky. Ve…
21.9.2020 17:57
Vymezíme si pojmy pedagogická diagnostika, sumativní hodnocení, formativní hodnocení a…
21.9.2020 17:51
Odpovědi z chatu, na které se nedostalo v době webináře, nabízíme v blogovém příspěvku…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
2.9.2020 15:39
Zdena Velebová
Dobrý den, pokud v textu ŠVP měníme obsah výuky v předmětu a zařazení průřezových…
21.9.2020 9:00
Článek se zaměřuje na rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách Literární výchovy…
20.9.2020 10:08
Skutečnost, že znevýhodnění žáci nevystačí s rovným přístupem ke vzdělání bývá v…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…
2.9.2020 9:57
Petr
Dobrý den, jak často musím zařazovat průřezová témata do předmětu tělesná výchova?…
17.9.2020 8:02
v blogu DigiNews
Na stránkách Národního pedagogického institutu Vás Jitka Tůmová seznámí s příklady…
14.9.2020 10:16

Paní Havířová, děkujeme za upozornění, víme o tom, s problematikou typografie x…

13.9.2020 22:01
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.