RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 125

Cílená zpětná vazba

Cílená zpětná vazba se využívá vědomě či nevědomě prakticky ve všech oblastech vzdělávání, při aktivitách pro volný čas dětí, mládeže i dospělých, v kurzech pro pracovní týmy, v poradenství a supervizi, v…

Eva Reitmayerová, Věra Broumová, publikováno 7.12.2012 10:25, zhlédnuto 11615×

300 her pro děti s autismem: Rozvíjení komunikačních a sociálních dovedností

Kniha nakladatelství Portál, s. r. o.nabízí nápady, jak využít každodenní činnosti k rozvíjení komunikačních schopností dítěte s autismem. Inspiraci v ní mohou najít i speciální pedagogové, kteří pracují s dětmi s…

Simone Griffin, Dianne Sandler, publikováno 28.11.2012 13:21, zhlédnuto 9363×

Time management s využitím ICT (nejen) pro učitele II.

Dnešní doba může na řadu lidí působit velmi hektickým dojmem – času je málo, čas jsou peníze, je třeba mít vše hotovo. Time management umožňuje efektivní nakládání s časem, dobrý pracovní výkon a současně…

Zuzana Černá, publikováno 27.11.2012 10:19, zhlédnuto 8836×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Time management s využitím ICT (nejen) pro učitele I.

Dnešní doba může na řadu lidí působit velmi hektickým dojmem – času je málo, čas jsou peníze, je třeba mít vše hotovo. Učitel je postaven do situace, kdy musí během relativně krátké doby splnit velké množství…

Zuzana Černá, publikováno 26.11.2012 10:34, zhlédnuto 9871×, hodnocení: Hodnocení: 3

Využití ICT u dětí se speciálními potřebami: Software pro podporu edukace žáků se specifickými poruchami učení

Publikace je teoreticky zaměřena na oblast využití informačních a komunikačních technologií při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jejím cílem je poskytnout zájemcům přehled o současném stavu…

Pavel Zikl, publikováno 16.11.2012 10:44, zhlédnuto 8282×

Dítě s mentálním postižením ve škole: Možnosti vzdělávání žáků s mentálním postižením

Jak se projevuje mentální postižení? Jakým způsobem se vzdělávají žáci s mentálním postižením? Jak probíhá diagnostika a jaké možnosti se nabízí v poradenství? Čím je specifická komunikace a terapeuticko-formativní…

Petra Bendová, Pavel Zikl, publikováno 6.11.2012 10:06, zhlédnuto 19550×

Jak přežít s poruchami učení: Jak se vypořádat s pocity smutku, křivdy a hněvu

Ukázka pochází z knihy Jak přežít s poruchami učení autorů G. Fishera a R. Cummings, která pomáhá přímo žákům řešit jejich nesnáze při vyučování, pomáhá vyrovnat se s nezdary při přípravě do školy.

Gary Fischer, publikováno 1.11.2012 14:18, zhlédnuto 4353×, 1 komentář

Školská legislativa péče o žáky se zdravotním postižením

Úsilí o vzdělávání osob se zdravotním postižením má v naší vlasti i v Evropě již dlouhodobé tradice. Odhlédneme-li od etických otázek, je jedním z podnětů k rozvoji vzdělanosti těchto osob poznání, že člověk…

Romana Jezberová, publikováno 20.9.2012 10:29, zhlédnuto 13138×

Psychopatologie pro pomáhající profese: Poruchy chování v dětském věku a dospívání

Každá pomoc dětem a dospělým trpícím v důsledku psychických obtíží a nemocí musí vycházet z porozumění příčinám, projevům a sociálním dopadům jejich obtíží. Všem, kdo pracují s lidmi a chtějí lépe porozumět…

Marie Vágnerová, publikováno 19.9.2012 13:37, zhlédnuto 13675×

Typologie osobnosti u dětí: Řízení třídy a učení žáků s ohledem na diferenciaci podle dimenzí osobnosti

V roce 2010 vyšla v nakladatelství Portál, s. r. o. kniha Šárky Mikové a Jiřiny Stang Typologie osobnosti dítěte s podtitulem Využití ve výchově a vzdělávání. Kniha poskytuje klíč k porozumění dětské osobnosti, ať už…

Šárka Miková, publikováno 19.9.2012 13:30, zhlédnuto 5622×, 1 komentář

51 — 60 z celkem 125
«« « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.3.2020 13:31
Maminka
Dobrý den, přečetla jsem si příspěvky učitelů, a konečně pochopila, proč teď, během…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
28.3.2020 18:39
Wiki se v článku vyskytuje jen jednou. Pravděpodobně bychom mohli tento fenomén doby…
26.3.2020 17:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Chceme podpořit žáky, studenty a učitele v této nelehké situaci, a proto jsme se rozhodli…
26.3.2020 7:19
Ano, vedení může určit, kde nepřímá činnost bude prováděná, pracovní doba je 8 hodin…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
28.3.2020 6:53
Téma je velice zajímavé. Některá doporučení a tvrzení jsou přinejmenším diskutabilní.…
26.3.2020 12:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Pomoc při organizaci zápisů do 1. ročníků ZŠ (nebo zápisů do MŠ).
25.3.2020 21:21
fórum Aktuality
v systému inkluzivního vzdělávání - online setkání - středa 1. 4. 2020, 20:00…
26.3.2020 16:55
Víte, jaký je rozdíl mezi předmětem speciálně pedagogické péče a pedagogickou…
25.3.2020 22:04
To jestli zvolit vývoj v nativním jazyce či hybridu je dobře popsáno zde v tomto…
26.3.2020 12:16
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Už více než 10 let vyvíjíme metody výuky moderních dějin založené na digitálních…