Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 38

Vliv sociálního klimatu ve třídě na kvalitu integrace žáka s handicapem - 2. část

Klíčovou myšlenkou předloženého textu je seznámit pedagogické plénum se sociálně psychologickým aspektem školní integrace žáka s handicapem, kterým je právě jeho pozice a fungování uvnitř kolektivu třídy. Domnívám…

Ilona Svobodová, publikováno 21.2.2012 7:53, zhlédnuto 5336×, hodnocení: Hodnocení: 3

Vliv sociálního klimatu ve třídě na kvalitu integrace žáka s handicapem - 1. část

Klíčovou myšlenkou předloženého textu je seznámit pedagogické plénum se sociálně psychologickým aspektem školní integrace žáka s handicapem, kterým je právě jeho pozice a fungování uvnitř kolektivu třídy. Domnívám…

Ilona Svobodová, publikováno 20.2.2012 13:29, zhlédnuto 6463×, hodnocení: Hodnocení: 3

Využití bazální stimulace ve vyučovacím procesu

Základní seznámení s konceptem bazální stimulace.

Daniela Tájková, publikováno 17.1.2011 16:11, zhlédnuto 14831×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Intervence – základní pojmy

Autor příspěvku seznamuje čtenáře s důležitými pojmy, které velmi úzce souvisejí s intervencí. Výstižně jsou zde popsány pojmy jako výchova, vzdělání, reedukace či terapie a další.

PhDr. Václav Mertin, publikováno 4.1.2011 16:22, zhlédnuto 9816×

Integrace dítěte předškolního věku s kombinovaným postižením

Příspěvek přináší ukázku systemického přístupu při integraci dítěte s kombinovaným postižením.

Kolektiv pracovnic SPC, publikováno 19.6.2008 13:41, zhlédnuto 6016×, 3 komentáře

Upevňování přátelských vztahů mezi žáky na Základní škole praktické ve Zlíně

Zajímavé náměty do hodin Řečové výchovy, rozvíjející komunikaci mezi žáky tak, aby dokázali otevřeně vyjádřit své názory v třídním kolektivu, zvládli bezkonfliktní navazování přátelských vztahů a posilovali…

Věra Kundratová, publikováno 7.3.2008 0:00, zhlédnuto 19864×

Zkušenosti z integrace dítěte s postižením zraku do MŠ a ukázky specifických cvičení

Zapojení dítěte s postižením zraku do činností v běžné mateřské škole přineslo mnoho nových a zajímavých zkušeností. Prostřednictvím her a specifických cvičení se podařilo rozvíjet dovednosti dítěte s postižením…

Miroslava Strakatá, publikováno 25.2.2008 0:00, zhlédnuto 9456×

Nápady na herní aktivity pro děti s autismem

Práce s autistickými dětmi vyžaduje značnou dávku zkušeností. Pro tyto děti jsou typické výrazné poruchy sociální interakce, odlišné emoční prožívání, neschopnost empatie a představivosti, potřeba stereotypů a…

Dagmar Kapustová, publikováno 24.5.2007 0:00, zhlédnuto 21627×

31 — 38 z celkem 38
«« « 1 2 3 4


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
5.5.2021 16:49
Hello, I need to know if the Windows Media Video format, ie .wmv, is also enabled for creating…
6.5.2021 8:30
Ohlédnutí za společenstvím praxe pro předškolní vzdělávání, včetně záznamu na…
5.5.2021 22:12
Výborný článek! Myslím, že věta "Fyzické zdraví nejvíce ohrožuje dlouhý čas…
6.5.2021 10:09
Skupina PPUČ
22. dubna 2021, proběhlo společenství praxe Cizí jazyky. Přinášíme Vám ohlédnutí za…
4.5.2021 17:02
Rozara
Dobrý den, chtěla jsem po nadřízeném posunout pracovní dobu o půl hodiny, tzn. o půl…
3.5.2021 17:24
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
23.4.2021 9:31
Re: Ivana Navrátilová Není zač, dlouho jsem měl tyto materiály neuspořádaně a v roce…
6.5.2021 8:21
Skupina PPUČ
20. dubna 2021 jste měli možnost se k nám přidat na online společenství praxe Matematika.…
27.4.2021 11:38
míša
zdravím, neodpovím přímo. Zavolala bych si nejdříve na vaši VŠ, na studijním oddělení…
3.5.2021 8:30
Ve čtvrtek 1. dubna 2021 proběhl v rámci konference Počítač ve škole 2021 speciál kulatý…
22.4.2021 22:38
Díky za článek :) Asi jsem ještě nenašla žádný, který by byl tak kvalitně zpracovaný.…
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…