Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 37

Vliv sociálního klimatu ve třídě na kvalitu integrace žáka s handicapem - 1. část

Klíčovou myšlenkou předloženého textu je seznámit pedagogické plénum se sociálně psychologickým aspektem školní integrace žáka s handicapem, kterým je právě jeho pozice a fungování uvnitř kolektivu třídy. Domnívám…

Ilona Svobodová, publikováno 20.2.2012 13:29, zhlédnuto 6802×, hodnocení: Hodnocení: 3

Využití bazální stimulace ve vyučovacím procesu

Základní seznámení s konceptem bazální stimulace.

Daniela Tájková, publikováno 17.1.2011 16:11, zhlédnuto 15548×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Intervence – základní pojmy

Autor příspěvku seznamuje čtenáře s důležitými pojmy, které velmi úzce souvisejí s intervencí. Výstižně jsou zde popsány pojmy jako výchova, vzdělání, reedukace či terapie a další.

PhDr. Václav Mertin, publikováno 4.1.2011 16:22, zhlédnuto 10166×

Integrace dítěte předškolního věku s kombinovaným postižením

Příspěvek přináší ukázku systemického přístupu při integraci dítěte s kombinovaným postižením.

Kolektiv pracovnic SPC, publikováno 19.6.2008 13:41, zhlédnuto 6210×, 3 komentáře

Upevňování přátelských vztahů mezi žáky na Základní škole praktické ve Zlíně

Zajímavé náměty do hodin Řečové výchovy, rozvíjející komunikaci mezi žáky tak, aby dokázali otevřeně vyjádřit své názory v třídním kolektivu, zvládli bezkonfliktní navazování přátelských vztahů a posilovali…

Věra Kundratová, publikováno 7.3.2008 0:00, zhlédnuto 20510×

Zkušenosti z integrace dítěte s postižením zraku do MŠ a ukázky specifických cvičení

Zapojení dítěte s postižením zraku do činností v běžné mateřské škole přineslo mnoho nových a zajímavých zkušeností. Prostřednictvím her a specifických cvičení se podařilo rozvíjet dovednosti dítěte s postižením…

Miroslava Strakatá, publikováno 25.2.2008 0:00, zhlédnuto 9898×

Nápady na herní aktivity pro děti s autismem

Práce s autistickými dětmi vyžaduje značnou dávku zkušeností. Pro tyto děti jsou typické výrazné poruchy sociální interakce, odlišné emoční prožívání, neschopnost empatie a představivosti, potřeba stereotypů a…

Dagmar Kapustová, publikováno 24.5.2007 0:00, zhlédnuto 22359×

31 — 37 z celkem 37
«« « 1 2 3 4


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
30.7.2021 11:33
TIP
fórum KLUB
Velmi doporučuji nechat práci zkontrolovat na https://formatovan i-d ok umentu.cz/?fbcli ...…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
27.7.2021 16:08
Jan Tomsa
Vážení kolegové, stojíte o to, aby vyšla nová knihy pro studenty, která jim studium…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
23.7.2021 10:46
Yannis
Ahoj, Moji studenti byli infikováni (14 studentů z 18). Tak jsem se o ně bál. Online lekce…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
10.7.2021 22:56
Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…