RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 5

Oběti svých nálepek - etiketizační teorie v kontextu inkluzivního vzdělávání

Článek se zabývá procesy identifikace rozdílů u studentů v prostředí inkluzivních škol. Je zde nastolena otázka, nakolik skutečně označujeme faktické rozdíly a kolik z nich si spíše jen částečně domýšlíme na…

Lucie Hrdličková, publikováno 6.11.2013 9:26, zhlédnuto 6260×, hodnocení: Hodnocení: 3

Odlišnost ve vědomostních strukturách jako projev odlišných kultur

V článku se věnuji problému, který představují rozdíly ve vědomostních strukturách dětí pocházejících z jiných kultur. Blíže se zaměřuji na riziko vzájemného neporozumění během výuky, které z těchto rozdílu…

Lucie Hrdličková, publikováno 31.10.2013 9:26, zhlédnuto 7425×, hodnocení: Hodnocení: 3

Výuka k různosti - Zpravodaj č. 4

Zpravodaj č. 4 projektu „Výuka k různosti jako součást multikulturní výchovy a vzdělávání“.

Centrum vizualizace a interaktivity vzdělávání, publikováno 12.10.2011 13:34, zhlédnuto 6074×

Výuka k různosti aneb Diverzita vůči osobám se zdravotním postižením ve školní výuce

Příspěvek řeší problematiku výuky vztahu majoritní společnosti k osobám se zdravotním postižením, ale i opačně: problematiku vztahu osob se zdravotním postižením vůči majoritní společnosti.

Ing. Tomáš Sokolovský, CSc., publikováno 17.12.2010 14:24, zhlédnuto 8266×, 1 komentář

Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami – Vliv zahraničních trendů na náš vzdělávací systém

Příspěvek přibližuje zahraniční trendy ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a stručně hodnotí dosažený stav u nás. Vymezuje strategie inkluzivního vzdělávání ke standardům zemí Evropské unie.

Jiří Pilař, publikováno 9.12.2010 15:38, zhlédnuto 14972×, hodnocení: Hodnocení: 4

1 — 5 z celkem 5


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
3.6.2020 20:59
Dobrý den, bude tento webinář někde ke stažení, prosím? Měla jsem zájem se přihlásit,…
3.6.2020 18:00
Autoři: Marie Hofmanová, Petr Naske Spolupráce: Kamil Kopecký, Jaroslav Mašek   Při…
3.6.2020 19:56
Otázky, které lektoři nestihli zodpovědět v průběhu semináře, jsou spolu s odpověďmi…
3.6.2020 18:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 3. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
3.6.2020 17:54
fórum Aktuality
aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme - online setkání - středa 10. 6. 2020,…
3.6.2020 10:36
Metodický portál RVP.CZ pomáhá svým uživatelům už řadu let. Za tu dobu se zde…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
3.6.2020 12:10
Skupina PPUČ
3.6.2020 17:50
Středa 10. 6. 2020, 20:00 Skryté kurikulum aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme…
2.6.2020 10:33
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
2.6.2020 12:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…