Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 669

Cesta do hlubin učitelova myšlení

Příspěvek řeší problematiku rozvíjení didaktického myšlení současných učitelů v kontextu s proměnami naší školy.

Nataša Mazáčová, publikováno 19.4.2007 0:00, zhlédnuto 9092×

Učební osnovy

Ukázky ŠVP z monitorovaných škol s krátkým komentářem.

VÚP Praha, publikováno 1.2.2007 0:00, zhlédnuto 8693×

Možnosti zvýšení čtenářské gramotnosti u neslyšících žáků

Čtenářskou gramotnost je faktorem, který je třeba sledovat nejen u zdravých žáků, ale i u žáků se sluchovými vadami. Test čtení s porozuměním, provedený mezi těmito žáky, prokázal, že je třeba se na tuto problematiku…

Marie Málková, publikováno 18.1.2007 0:00, zhlédnuto 4643×

Pilotní školy vzdělávají

Zkušenosti a názory účastníků vzdělávacích seminářů na pilotní škole ZŠ Lysice.

Anna Skoupá, publikováno 9.11.2006 0:00, zhlédnuto 8793×

E-learning pro sluchově postižené žáky

Informace o projektu sdružení Labyrint Brno určený pro sluchově postižené.

Helena Burianová, publikováno 6.6.2006 0:00, zhlédnuto 6831×

Řečová výchova pro základní školy vzdělávající žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

Metodická podpora a praktické náměty pro výuku řečové výchovy spolu s ukázkami zpracování některých lekcí.

Marcela Šnajdrová, publikováno 22.3.2006 0:00, zhlédnuto 21296×

Žáci s dyslexií a cizí jazyky

Jakými metodami a jakým přístupem lze ve výuce cizích jazyků dosáhnout úspěchů u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

Olga Zelinková, publikováno 22.12.2005 0:00, zhlédnuto 32221×

Poznámky k tvorbě školního vzdělávacího programu ve speciální mateřské škole.

Speciální mateřské školy pro děti s postižením a stejně tak i mateřské školy při zdravotnických zařízeních mají za povinnost vytvořit si své vzdělávací programy. Odlišnosti v práci těchto zařízení vyžadují…

VÚP Praha, publikováno 21.11.2005 0:00, zhlédnuto 22269×

Text kapitoly č. 8 z RVP ZV

Za žáky se speciálními vzdělávacími potřebami jsou považováni žáci se zdravotním postižením (tělesným, zrakovým, sluchovým, mentálním, autismem, vadami řeči, souběžným postižením více vadami a vývojovými…

VÚP Praha, publikováno 20.10.2005 0:00, zhlédnuto 12328×

661 — 669 z celkem 669


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
28.1.2021 8:00
Další z praktických návodů na aktivitu pro předškolní vzdělávání. Pět aktivit a…
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
25.1.2021 11:00
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
25.1.2021 8:00
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…