Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 665

Ukázky z tvorby ŠVP v pilotních základních školách speciálních

Konkrétních ukázky zpracování ŠVP v pilotních základních školách speciálních.

VÚP Praha, publikováno 3.7.2009 9:38, zhlédnuto 11539×

Adresa bydliště

Pracovní list určený pro žáky 4. a 5. ročníku. Žák si opakuje adresu svého bydliště a pokouší se kresbou zachytit důležité orientační body v jeho blízkém okolí.

Mgr. Martina Malinová, publikováno 26.6.2009 9:39, zhlédnuto 3837×, hodnocení: Hodnocení: 2

Domino - slabiky s náslovnými obrázky

Domino tvořené kartičkami s otevřenými slabikami s M, L, S, V, T, J a doplněné náslovným obrázkem. Vhodné jako podpora pro začínající čtenáře. Děti pojmenovají obrázky, hrou domino přiřazují slabiky k obrázku a…

Mgr. Lenka Říhová, publikováno 24.6.2009 11:48, zhlédnuto 5850×, hodnocení: Hodnocení: 2

Hra na vlčí dech, na gazelí nohy

Jak se ovlivňuje tělo a myšlení? Jak reaguje tělo na zátěž a co se nám při tom honí hlavou? Jsou různé možnosti, jak to vyzkoušet a někdy stačí jen málo. Třeba si „jen“ zaběhat a dát průchod myšlenkám.

Zdeněk Slejška, publikováno 9.6.2009 4:57, zhlédnuto 17814×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

Počítání se zmrzlinou

Žáci procvičují početní skupiny 1-5, zároveň barvy, jemnou motoriku (přesnost stříhání a vybarvování), logické uvažování (jednoduché slovní úlohy) a slovní formulace (odpovědi na otázky).

Mgr. Žaneta Prošková, publikováno 8.6.2009 9:15, zhlédnuto 3601×, hodnocení: Hodnocení: 2

Celoškolní celoroční projekty v praxi

Celoškolní celoroční projekty vytvářejí podmínky pro spolupráci a kooperaci v podmínkách speciálních škol, které navštěvují žáci s různým druhem i stupněm zdravotního postižení. Příspěvek představuje přednosti…

Miroslava Křupalová, publikováno 3.6.2009 13:33, zhlédnuto 13834×

Kouzelná písmenka

Tvoření různých slov z písmenek podle návodu. Určování počtu písmenek ve slově a vyhledávání slov v textu s pomocí obrázkové nápovědy.

Mgr. Věra Kundratová, publikováno 26.5.2009 9:42, zhlédnuto 4188×, hodnocení: Hodnocení: 2

Chyba v číselné řadě

Žáci hledají a následně přelepují chyby v číselné řadě do 5.

Mgr. Žaneta Prošková, publikováno 25.5.2009 14:32, zhlédnuto 4309×, hodnocení: Hodnocení: 1

Věta

Čtyři pracovní listy rozvíjí a prohlubují učivo českého jazyka ve 4. ročníku. Žáci si zajímavou formou opakují a procvičují znalosti o větě, o pořadí slov ve větě a správném pořadí vět v textu a plní jednoduché a…

Mgr. Věra Kundratová, publikováno 31.3.2009 19:14, zhlédnuto 4698×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Věta - druhy vět

Pracovní listy do hodin českého jazyka vhodně doplňují a rozvíjí učivo 4. ročníku Věta - druhy vět. Žáci v nich řeší křížovky, osmisměrku a tvoří ze slov vhodné věty.

Mgr. Věra Kundratová, publikováno 21.2.2009 18:46, zhlédnuto 10382×, hodnocení: Hodnocení: 3

591 — 600 z celkem 665


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
30.11.2020 13:50
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
30.11.2020 12:46
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
30.11.2020 11:26
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání