- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Něco tu chybí
Pracovní list obsahuje 4 neúplné tabulky. Žáci dopočítávají chybějící čísla na jednotlivých řádcích a ve sloupcích. Je přiloženo autorské řešení.
Sudá a lichá čísla
Pracovní list obsahuje řadu úkolů na procvičení sudých a lichých čísel. Žáci též dokreslují různé věci v sudém či lichém počtu. Je připojeno autorské řešení.
Válcová vodní čočka
Článek pojednává o výrobě jednoduché válcové vodní čočky a pozorování lomu světla pomocí této čočky.
Zaokrouhlujeme
Prezentace, ve které žáci interaktivně zaokrouhlují na desetiny, setiny, tisíciny a celá čísla.
Střední Amerika
Nejdříve se žáci seznámí s učivem o Střední Americe. Následně pracují s pracovním listem, k vizuální podpoře používají atlas, mapu. Součástí je doplňování slov do textu, orientace a zakreslování do mapy. Na závěr…
Počítej části celků
Prezentace je určena žákům s lehkým mentálním postižením. Názorně objasňuje některé části celků. Pomocí obrázků žáci počítají jednotlivé příklady.
Jaro – počítáme, vybarvujeme
Pracovní listy s kartičkami obrázků s jarní tematikou slouží k rozvoji početních představ počítáním i přiřazováním (1–5). Žáci procvičují počet 1–5, pojmy nahoře, dole, vpravo, vlevo, geometrické tvary.
Na moři
V souboru pracovních listů žáci procvičí počet 1–5, pojmy vpravo, vlevo, nahoře, dole, pojem malý/velký a prostorovou orientaci. Dokreslením obrázku si žáci procvičí psací prvek – vlnovka.
Hledej stejné zlomky
Pracovní list je určen pro žáky s lehkým mentálním postižením – pro jednotlivce i skupiny. Žáci v něm vyhledávají zlomky, které vzniknou rozšířením zlomků v zadání. Poté zapisují ve správném pořadí slova a…
Balony a násobilka
Prezentace poskytuje žákům čtveřice příkladů malé násobilky, které pak interaktivně procvičují. Na závěr sami vyvodí ze čtveřice příkladů čísla, která byla činiteli i podílem daného příkladu.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|