- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Přídavná jména
Prezentace slouží k vyvození nebo procvičení učiva o přídavných jménech. Žáci po přečtení krátké pohádky interaktivně vyhledají slova, která rozvíjejí podstatná jména. Doplní do neúplných názvů pohádek vhodná…
Zajíčkovy košíčky
Pracovní listy s košíčky, do kterých žáci vlepí požadovaný počet vajíček, která jsou na zvláštním pracovním listu k vystřižení.
Dokresli a vybarvi
Materiál je určen pro žáky s lehkým mentálním postižením. Sada 2 pracovních listů slouží k nácviku tvarů obrazců, barev, druhů čar. Je možno vyzkoušet paměť žáků – pozorně si prohlédnou obrázek vlevo a dokreslí…
Jak jsme se vylíhli
V prezentaci vypráví kuřecí sourozenci Kuliferda a Kuliočka o tom, jak přišli na svět, čím se živí, proč je lidé chovají apod. Žáci tak budou poznávat život kura domácího. Součástí materiálu jsou i pracovní listy a…
Ztracené samohlásky
Pracovní listy se všemi samohláskami, žáci přečtou a barevně vyznačí určenou samohlásku.
Kočičky a pejsci
Pracovní list je tvořen obrázky pejsků a kočiček, pomocí nichž žáci plní různé úkoly na sčítání a odčítání. Je přiloženo autorské řešení.
Obrázky – čtvercová síť
Pracovní listy jsou zaměřené na zrakové vnímání a orientaci v prostoru. Úkolem žáka je překreslit obrázek do prázdné čtvercové sítě.
Domino – geometrické tvary
Domino je zaměřeno na procvičení geometrických tvarů (kruh, trojúhelník) a základních barev.
Finanční gramotnost pro život
Přestože peníze hýbou světem již několik staletí, na finanční vzdělávání se klade důraz teprve v posledních letech. Výuka podporující finanční gramotnost může být ale u mnohých pedagogů spojena s obavami a…
Na poli - uvolňovací cviky s říkankami
Žáci si během zhlédnutí prezentace o poli a práci na něm uvolní ruku a zápěstí, poté budou provádět uvolňovací cviky na interaktivní tabuli nebo v pracovních listech. Všechny cviky jsou doprovázeny říkankami.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|