RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 513

Najdi dvojice a vytvoř větu

Žáci vyhledávají dvojice logicky spolu souvisejících obrázků. Podle nich pak tvoří věty na téma, která jsou daná obrázky.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 4.9.2017 8:40, zhlédnuto 1814×, hodnocení: Hodnocení: 2

Najdi stejné zlomky

Karetní hra se zlomky.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 21.8.2017 8:26, zhlédnuto 1735×, hodnocení: Hodnocení: 2

Přídavná jména přivlastňovací

Rozšíření učiva druhů přídavných jmen o přivlastňovací.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 31.7.2017 8:05, zhlédnuto 2851×, hodnocení: Hodnocení: 3

Pohádka – práce s textem

Práce s textem - pohádka - vyhledávání, doplňování a zakončování textů.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 27.6.2017 8:05, zhlédnuto 4534×, hodnocení: Hodnocení: 3

Domino – Zlomky

Hra domino na téma zlomky a desetinná čísla a zlomky a celá čísla.

Mgr. Jarmila Hájková, publikováno 19.6.2017 8:02, zhlédnuto 1541×, hodnocení: Hodnocení: 2

Zábavná matematika II.

Žáci si zábavnou formou procvičují a upevňují násobilku 1-9 a sčítání a odčítání do 100.

Mgr. Věra Kundratová, publikováno 27.4.2017 8:46, zhlédnuto 2113×, hodnocení: Hodnocení: 2

Počítáme do 100

V pracovním listě žáci procvičují sčítání a odčítání do 100, porovnávají čísla a odpovídají na otázky. Početní příklady mají 3 stupně náročnosti.

Mgr. Věra Kundratová, publikováno 25.4.2017 8:43, zhlédnuto 2805×, hodnocení: Hodnocení: 2

Zábavná matematika I.

Žáci si zábavnou formou procvičují násobení a dělení, sčítání a odčítání do 100.

Mgr. Věra Kundratová, publikováno 20.4.2017 8:45, zhlédnuto 2832×, hodnocení: Hodnocení: 2

Počítáme do 100 II.

Žáci si zábavnou formou samostatně, ve dvojicích nebo skupině procvičují násobení, dělení, sčítání a odčítání do 100. Příklady přiřazují ke správnému výsledku.

Mgr. Věra Kundratová, publikováno 18.4.2017 8:12, zhlédnuto 1433×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

Násobky čísel 7, 8, 9

Žáci si s pomocí tabulky opakují násobkové řady 7, 8, 9. Počítají příklady na násobení, dělení a +, - do 100. Vyhledávají a spojují příklady se stejným výsledkem.

Mgr. Věra Kundratová, publikováno 11.4.2017 8:13, zhlédnuto 4145×, 5 komentářů, hodnocení: Hodnocení: 2

31 — 40 z celkem 513
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.2.2020 11:32
fórum Aktuality
- online setkání - středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství a jeho „druhý život“,…
19.2.2020 10:41
Jak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
19.2.2020 20:53
Vznik života asi jednoduchým experimentem neukážeme. Záleží proto velice na komentáři,…
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:27
Středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu Jak…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
16.2.2020 21:01
Kreacionismus a české školy:…
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.2.2020 14:29
Jak je to s mobilními telefony ve škole? Názor A: „Neřízené používání mobilů a…
14.2.2020 15:35
Na tuto otázku určitě přikyvují v září učitelé prvních tříd základní školy, ale…
14.2.2020 12:28
Zdravíme, prezentaci naleznete zde. Děkujeme za Váš zájem. Tým Metodického portálu RVP.CZ
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…