- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Psaní slov R, S, V (zakroužkuj a napiš)
Žáci pracují pouze s jednou skupinou slabik. Učí se vnímat slabiku na začátku slova, procvičují psaní slov.
Psaní slov B, D, T (zakroužkuj a napiš)
Žáci pracují pouze s jednou skupinou slabik. Učí se vnímat slabiku na začátku slova, procvičují psaní slov.
Slabiky R, S, V (skládání slov, vybarvování obrázků)
Žáci si mohou obrázky nejdřív vybarvit. Pak je jejich úkolem rozstříhat jednotlivé slabiky ve spodní části pracovního listu a složit z nich odpovídající slova, která nalepí pod obrázek.
Slabiky B, D, T (skládání slov, vybarvování obrázků)
Žáci si mohou obrázky nejdřív vybarvit. Pak je jejich úkolem rozstříhat jednotlivé slabiky ve spodní části pracovního listu a složit z nich odpovídající slova, která nalepí pod obrázek.
Co musí znát cyklista
Pracovní list je určen žákům 5. ročníku, ale může být využit i na 1. stupni základní školy. Zábavnou formou si žáci procvičují a opakují základní informace k učivu. Jsou využity i mezipředmětové vztahy – matematika.
Obrázky, slova, slabiky (B, V, R, S, T, D)
Pracovní listy určené k prvnímu čtení slov a slabik pomocí obrázků, skládání slov ze slabik, komplet obrázků ke slabikám B-, D-, R-, S-, T-, D-.
Hlásky a písmena
Pracovní list je určen žákům 4. ročníku, ale může být využit i v nižších ročnících běžné základní školy. Při plnění zábavných úkolů si žáci hravou formou procvičují učivo hlásky a písmena, které…
Čtení slov s podporou obrázků – B, V
Čtení celých slov pomocí obrázku, určování počáteční slabiky, psaní hůlkovým písmem, párování: slovo–obrázek, slabika–obrázek, pexeso: slovo–obrázek.
Elektrárny
Prezentace seznamuje s jednotlivými druhy elektráren a vede žáky k zamyšlení nad jejich výhodami a nevýhodami.
Slabikohraní
Pracovní listy jsou určeny k procvičování učiva slabika ve 4. ročníku hravou formou, ale mohou být využity také na ZŠ. Při vytváření úkolů byly využity mezipředmětové vztahy – ČJS, Hv.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
7.3.2021 9:37
v blogu Vzdělavatel
Text se zaměřuje na škrt jednoho očekávaného výstupu v RVP ZV v rámci „malé“ revize.…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|