RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 545

Kam se poděly háčky a čárky?

Dva pracovní listy s obrázky potravin, ovoce a zeleniny jsou určeny k práci pro dvojici. Žáci pojmenovávají obrázky a doplňují chybějící diakritická znaménka a škrtají přebytečná písmena ve slovech.

Mgr. Dagmar Csatová, publikováno 27.10.2010 12:18, zhlédnuto 4291×, hodnocení: Hodnocení: 2

Ztratily se samohlásky

Aktivita je určena nejmladším žákům k doplňování samohlásek do slov (téma Ovoce a zelenina) a poté ke známé hře kvarteto. Jednotlivé kartičky nakopírujeme podle počtu skupin žáků a nastříháme. Úkolem žáků je…

Milan Franek, publikováno 26.10.2010 15:25, zhlédnuto 3942×, hodnocení: Hodnocení: 2

Obrázky ve větách – slovesa

Materiál obsahuje dva pracovní listy – žáci pracují s obrázky zastupujícími činnosti a doplňují vhodná slovesa.

Milan Franek, publikováno 26.10.2010 11:46, zhlédnuto 5235×, hodnocení: Hodnocení: 1

Od písmenek ke slovům

Materiál obsahuje dva pracovní listy, ve kterých se žáci setkají s obrázky různých povolání. Ta pojmenují a označí písmena, ze kterých vytvoří slovo. Ve druhé části se do slov připletla písmenka navíc - ta mají žáci…

Milan Franek, publikováno 22.10.2010 11:55, zhlédnuto 3269×, hodnocení: Hodnocení: 1

Nerosty

Prezentace seznamující se základními druhy nerostů, které se vyskytují v zemské kůře.

Mgr Jarmila Hájková, publikováno 21.10.2010 13:16, zhlédnuto 7510×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 1

Zvířata v písmenkách a slovech

Žáci pracují se slovy a obrázky zvířat. Podle instrukcí doplňují např. chybějící písmena, označí slova v tabulce apod. Materiál je určen spíše k individuální práci.

Milan Franek, publikováno 21.10.2010 12:38, zhlédnuto 3176×, hodnocení: Hodnocení: 2

Abeceda v ovoci, zelenině a potravinách

Materiál obsahuje dvě části. Žáci pracují s obrázky a s vybranými písmeny abecedy. V prvním pracovním listu vystřihnou kartičky s obrázky, pojmenují je a přiřadí ke správnému písmenu abecedy. Druhý pracovní list…

Milan Franek, publikováno 21.10.2010 11:41, zhlédnuto 4399×, hodnocení: Hodnocení: 2

Rozšíření a vývoj živočichů na Zemi

Prezentace seznamující s vývojem živočichů na Zemi.

Mgr Jarmila Hájková, publikováno 14.10.2010 14:27, zhlédnuto 3983×, hodnocení: Hodnocení: 3

Slovesa

Prezentace formou opakování a žákovské aktivity upevňuje znalosti o slovesech.

Mgr Jarmila Hájková, publikováno 14.10.2010 13:48, zhlédnuto 7374×, hodnocení: Hodnocení: 2

Život igelitky

Prezentace zabývající se problematikou igelitových tašek - jejich životností, použitím, výrobou, recyklací. Žáci se pokouší o osobní řešení tohoto problému.

Mgr Jarmila Hájková, publikováno 7.10.2010 15:21, zhlédnuto 2866×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 2

341 — 350 z celkem 545


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.3.2020 13:31
Maminka
Dobrý den, přečetla jsem si příspěvky učitelů, a konečně pochopila, proč teď, během…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
28.3.2020 18:39
Wiki se v článku vyskytuje jen jednou. Pravděpodobně bychom mohli tento fenomén doby…
26.3.2020 17:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Chceme podpořit žáky, studenty a učitele v této nelehké situaci, a proto jsme se rozhodli…
26.3.2020 7:19
Ano, vedení může určit, kde nepřímá činnost bude prováděná, pracovní doba je 8 hodin…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
28.3.2020 6:53
Téma je velice zajímavé. Některá doporučení a tvrzení jsou přinejmenším diskutabilní.…
26.3.2020 12:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Pomoc při organizaci zápisů do 1. ročníků ZŠ (nebo zápisů do MŠ).
25.3.2020 21:21
fórum Aktuality
v systému inkluzivního vzdělávání - online setkání - středa 1. 4. 2020, 20:00…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
25.3.2020 22:04
To jestli zvolit vývoj v nativním jazyce či hybridu je dobře popsáno zde v tomto…
26.3.2020 12:16
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Už více než 10 let vyvíjíme metody výuky moderních dějin založené na digitálních…