- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Počítání se zmrzlinou
Žáci procvičují početní skupiny 1-5, zároveň barvy, jemnou motoriku (přesnost stříhání a vybarvování), logické uvažování (jednoduché slovní úlohy) a slovní formulace (odpovědi na otázky).
Celoškolní celoroční projekty v praxi
Celoškolní celoroční projekty vytvářejí podmínky pro spolupráci a kooperaci v podmínkách speciálních škol, které navštěvují žáci s různým druhem i stupněm zdravotního postižení. Příspěvek představuje přednosti…
Kouzelná písmenka
Tvoření různých slov z písmenek podle návodu. Určování počtu písmenek ve slově a vyhledávání slov v textu s pomocí obrázkové nápovědy.
Chyba v číselné řadě
Žáci hledají a následně přelepují chyby v číselné řadě do 5.
Věta
Čtyři pracovní listy rozvíjí a prohlubují učivo českého jazyka ve 4. ročníku. Žáci si zajímavou formou opakují a procvičují znalosti o větě, o pořadí slov ve větě a správném pořadí vět v textu a plní jednoduché a…
Věta - druhy vět
Pracovní listy do hodin českého jazyka vhodně doplňují a rozvíjí učivo 4. ročníku Věta - druhy vět. Žáci v nich řeší křížovky, osmisměrku a tvoří ze slov vhodné věty.
Individuální vzdělávací plán pro žáky se zdravotním postižením s pokyny k tvorbě
Individuální vzdělávací plán (IVP) pro žáka/žákyni se zdravotním postižením se vypracovává ve spolupráci se školským poradenským zařízením, nejčastěji se speciálním pedagogickým centrem, které diagnostikuje…
Úvod ke struktuře individuálních vzdělávacích plánů (dále jen IVP)
Na základě zjištěných skutečností v základních školách v nejednotnosti, nepřesnosti a neúplnosti vypracovaných IVP vyplynula potřeba jejich inovace a sjednocení. Výzkumný ústav pedagogický v Praze v roce 2008 řešil úkol…
Popletená přísloví
Práce s pracovním listem vede žáky k rozvíjení odpovídající slovní zásoby, orientaci v neznámém textu a čtení s porozuměním. Zábavné úkoly je vhodné zařadit do „volnějších" hodin na zpestření a doplnění učiva.
Souřadnička
Souřadničky napomáhají žákům při učení orientace ve čtvercové síti, rozvíjení logického myšlení a slovní zásoby formou hádanek a dalších zábavných úkolů.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
21.1.2021 23:09
Pepínka
fórum Klíčové kompetence
To je docela dost zajímavá otázka. Já jsem se koukala už na nejeden pracovní portál a…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
21.1.2021 18:40
Dobrý den, jsem studentkou prvního ročníku Spec. pedagogiky se zaměřením na vzdělávání…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|