RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 18

Projekt – Letíme do Afriky

Projekt „Letíme do Afriky“ v sobě propojuje dvě odlišná témata – je zaměřen na letadlo (dopravní prostředek) a na Afriku (zemi s odlišnou kulturou a s divokou faunou). Žáci prožívají roli posádky letadla a vydávají se…

Lucie Knotová, publikováno 16.2.2011 15:53, zhlédnuto 18015×, hodnocení: Hodnocení: 5

Pedagogická intervence u žáka s kortikálním postižením zraku a mentálním postižením

V tomto příspěvku je popsáno kortikální postižení zraku v kombinaci s mentálním postižením. Naleznete zde praktické pomůcky, které používáme při výuce žáků s takovýmto postižením.

Lenka Džambiková, publikováno 26.1.2011 15:37, zhlédnuto 14598×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků základní školy speciální

Příspěvek pojednává o formách alternativní a augmentativní komunikace v prostředí základní školy speciální a o jejím využití při výuce mentálně postižených žáků.

Dagmar Duničková, publikováno 26.1.2011 15:10, zhlédnuto 21183×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Cestování v MHD

Nácvik cestování s žáky s mentálním postižením na základní škole speciální.

Soňa Konečná, publikováno 18.1.2011 16:07, zhlédnuto 11617×, hodnocení: Hodnocení: 3

O výuce neslyšících

Autor upozorňuje na hlavní problémy při výuce neslyšících žáků. Zaměřuje se zejména na komplikace související s výukou českého jazyka.

Václav Chmelíř, publikováno 5.8.2010 11:49, zhlédnuto 9881×, 1 komentář

Den řemesel

Zábavnou formou přiblížíme dětem s lehkým mentálním postižením vybraná řemesla – taková, která se v budoucnu mohou stát zdrojem jejich obživy. Starší žáci odhalí i možnosti práce v Evropské unii.

Ivana Spěváčková, publikováno 29.6.2010 9:09, zhlédnuto 18984×, hodnocení: Hodnocení: 4

Cestička do školy

Čtyři cesty vedou ke škole. Na každé z nich se nacházejí kulturní památky, domy, které mají svou historii. Jaká je? Kdy objekty vznikly? Co se v domech odehrálo? Čím byly zajímavé? Jaké významné osobnosti v nich žily? Co…

Iva Nesvadbová, publikováno 24.6.2010 11:03, zhlédnuto 11826×, hodnocení: Hodnocení: 4

Využití prvků Hv a dětské dramatiky v hodinách čtení ve speciální škole

Autorka přináší v příspěvku metodické poznatky a několik zajímavých her, které podporují výuku čtení u dětí s těžším mentálním postižením.

Libuše Lžičařová, publikováno 16.1.2008 0:00, zhlédnuto 10848×

11 — 18 z celkem 18
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
8.4.2020 21:17
Zdravíme, máme pro Vás řešení, vzhledem k povaze dotazu a jeho obtížné transkripci jsme…
9.4.2020 15:23
v blogu peutel
         Ve stínu koronaviru – všechno je jinak! Školy zavřené, žactvo a studentstvo…
9.4.2020 22:29
Ad Miroslav Melichar:Máte určitě pravdu, že článek se problematiky analogií nedotknul. A…
9.4.2020 13:49
Skupina Čtenářská gramotnost
Během webináře se účastník seznámí s nástrojem didaktický potenciál textu, který mu…
8.4.2020 12:51
fórum Aktuality
- online setkání - středa 15. 4. 2019, 20:00 Webinář prezentuje pohybové hry a činnosti,…
9.4.2020 10:23
A ještě jednou lektor Mgr., Bc. Michael Novotný – tentokrát nám pomůže rozhýbat těla.…
9.4.2020 21:51
Ad Jan Maršák: Pane doktore, začnu účelem analogií ve výuce: Tuto diskuzi považuji za…
8.4.2020 12:32
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 7. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.4.2020 12:48
Středa 15. 4. 2019, 20:00 Hrajeme si, hýbeme se v mateřské škole A ještě jednou lektor…
4.4.2020 14:47
Chtěli bychom Vás pozvat na webinář, který se bude konat v úterý 7. 4. 2020 od 13:00.…
9.4.2020 18:40
Ad Miroslav Melichar: Pane doktore, Váš názor na článek Vám přirozeně neberu a ani bych…
7.4.2020 18:22
Skupina PPUČ