RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 18

Projekt – Letíme do Afriky

Projekt „Letíme do Afriky“ v sobě propojuje dvě odlišná témata – je zaměřen na letadlo (dopravní prostředek) a na Afriku (zemi s odlišnou kulturou a s divokou faunou). Žáci prožívají roli posádky letadla a vydávají se…

Lucie Knotová, publikováno 16. 2. 2011 15:53, zhlédnuto 17831×, hodnocení: Hodnocení: 5

Pedagogická intervence u žáka s kortikálním postižením zraku a mentálním postižením

V tomto příspěvku je popsáno kortikální postižení zraku v kombinaci s mentálním postižením. Naleznete zde praktické pomůcky, které používáme při výuce žáků s takovýmto postižením.

Lenka Džambiková, publikováno 26. 1. 2011 15:37, zhlédnuto 14492×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků základní školy speciální

Příspěvek pojednává o formách alternativní a augmentativní komunikace v prostředí základní školy speciální a o jejím využití při výuce mentálně postižených žáků.

Dagmar Duničková, publikováno 26. 1. 2011 15:10, zhlédnuto 21011×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Cestování v MHD

Nácvik cestování s žáky s mentálním postižením na základní škole speciální.

Soňa Konečná, publikováno 18. 1. 2011 16:07, zhlédnuto 11531×, hodnocení: Hodnocení: 3

O výuce neslyšících

Autor upozorňuje na hlavní problémy při výuce neslyšících žáků. Zaměřuje se zejména na komplikace související s výukou českého jazyka.

Václav Chmelíř, publikováno 5. 8. 2010 11:49, zhlédnuto 9788×, 1 komentář

Den řemesel

Zábavnou formou přiblížíme dětem s lehkým mentálním postižením vybraná řemesla – taková, která se v budoucnu mohou stát zdrojem jejich obživy. Starší žáci odhalí i možnosti práce v Evropské unii.

Ivana Spěváčková, publikováno 29. 6. 2010 9:09, zhlédnuto 18806×, hodnocení: Hodnocení: 4

Cestička do školy

Čtyři cesty vedou ke škole. Na každé z nich se nacházejí kulturní památky, domy, které mají svou historii. Jaká je? Kdy objekty vznikly? Co se v domech odehrálo? Čím byly zajímavé? Jaké významné osobnosti v nich žily? Co…

Iva Nesvadbová, publikováno 24. 6. 2010 11:03, zhlédnuto 11724×, hodnocení: Hodnocení: 4

Využití prvků Hv a dětské dramatiky v hodinách čtení ve speciální škole

Autorka přináší v příspěvku metodické poznatky a několik zajímavých her, které podporují výuku čtení u dětí s těžším mentálním postižením.

Libuše Lžičařová, publikováno 16. 1. 2008 0:00, zhlédnuto 10788×

11 — 18 z celkem 18
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
24. 2. 2020 18:20
Dominik Raška
Vážení kolegové, sem prosím vkládejte Vaše rady, viz úkol. Napište jednu radu, něco, co…
21. 2. 2020 14:21
Je jedno, kde jsi a kolik Ti je, protože snít můžeš všude a za všech okolností! Film jako…
23. 2. 2020 19:23
Moc děkuji za tak podrobný a důležitý přehled významných osobností a jejich studií ve…
18. 2. 2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
23. 2. 2020 4:52
Martin
Dobry den. Omlouvam se za diakritiku, nemam ceskou klavesnici. Ziji v USA a americke…
19. 2. 2020 10:41
Jak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
22. 2. 2020 18:51
Ráda jsem se podívala i v sobotu večer, moc děkuji. Jana Janků
12. 2. 2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
20. 2. 2020 11:42
Vytvořili jsme školní vizi a chceme se zaměřit na činnosti, které k ní budou směřovat.…
18. 2. 2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
21. 2. 2020 7:39
Přečtěte si ještě toto: Odpor vůči ovlivňování lidí online podle Williamse.
9. 2. 2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…