RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 18

Projekt – Letíme do Afriky

Projekt „Letíme do Afriky“ v sobě propojuje dvě odlišná témata – je zaměřen na letadlo (dopravní prostředek) a na Afriku (zemi s odlišnou kulturou a s divokou faunou). Žáci prožívají roli posádky letadla a vydávají se…

Lucie Knotová, publikováno 16.2.2011 15:53, zhlédnuto 18741×, hodnocení: Hodnocení: 5

Pedagogická intervence u žáka s kortikálním postižením zraku a mentálním postižením

V tomto příspěvku je popsáno kortikální postižení zraku v kombinaci s mentálním postižením. Naleznete zde praktické pomůcky, které používáme při výuce žáků s takovýmto postižením.

Lenka Džambiková, publikováno 26.1.2011 15:37, zhlédnuto 15123×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků základní školy speciální

Příspěvek pojednává o formách alternativní a augmentativní komunikace v prostředí základní školy speciální a o jejím využití při výuce mentálně postižených žáků.

Dagmar Duničková, publikováno 26.1.2011 15:10, zhlédnuto 21964×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Cestování v MHD

Nácvik cestování s žáky s mentálním postižením na základní škole speciální.

Soňa Konečná, publikováno 18.1.2011 16:07, zhlédnuto 12087×, hodnocení: Hodnocení: 3

O výuce neslyšících

Autor upozorňuje na hlavní problémy při výuce neslyšících žáků. Zaměřuje se zejména na komplikace související s výukou českého jazyka.

Václav Chmelíř, publikováno 5.8.2010 11:49, zhlédnuto 10272×, 1 komentář

Den řemesel

Zábavnou formou přiblížíme dětem s lehkým mentálním postižením vybraná řemesla – taková, která se v budoucnu mohou stát zdrojem jejich obživy. Starší žáci odhalí i možnosti práce v Evropské unii.

Ivana Spěváčková, publikováno 29.6.2010 9:09, zhlédnuto 19644×, hodnocení: Hodnocení: 4

Cestička do školy

Čtyři cesty vedou ke škole. Na každé z nich se nacházejí kulturní památky, domy, které mají svou historii. Jaká je? Kdy objekty vznikly? Co se v domech odehrálo? Čím byly zajímavé? Jaké významné osobnosti v nich žily? Co…

Iva Nesvadbová, publikováno 24.6.2010 11:03, zhlédnuto 12316×, hodnocení: Hodnocení: 4

Využití prvků Hv a dětské dramatiky v hodinách čtení ve speciální škole

Autorka přináší v příspěvku metodické poznatky a několik zajímavých her, které podporují výuku čtení u dětí s těžším mentálním postižením.

Libuše Lžičařová, publikováno 16.1.2008 0:00, zhlédnuto 11156×

11 — 18 z celkem 18
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.9.2020 11:11
fórum Vyučujeme
Hezké dopoledne, Jsem začínající Učitelka v Mš a studentka předškolní pedagogiky. Ve…
17.9.2020 8:02
v blogu DigiNews
Na stránkách Národního pedagogického institutu Vás Jitka Tůmová seznámí s příklady…
14.9.2020 10:16

Paní Havířová, děkujeme za upozornění, víme o tom, s problematikou typografie x…

18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
2.9.2020 15:39
Zdena Velebová
Dobrý den, pokud v textu ŠVP měníme obsah výuky v předmětu a zařazení průřezových…
17.9.2020 8:00
Týká se vás inkluze? Inspirujte se těmi nejlepšími! V nové aplikaci Zapojmevšechny.cz se…
12.9.2020 7:03

Přimlouvám se za typografickou správnost materiálů. Tady zejména střední tečka jako…

14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…
2.9.2020 9:57
Petr
Dobrý den, jak často musím zařazovat průřezová témata do předmětu tělesná výchova?…
14.9.2020 18:53
Kulturu školy spoluutváří pedagogická kultura jednotlivých učitelů. Webinář bude…
11.9.2020 8:30
Jen drobné produktové doplnění - pokud je v článku myšlen cloudový balík od Microsoftu…
13.9.2020 22:01
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.