RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 18

Projekt – Letíme do Afriky

Projekt „Letíme do Afriky“ v sobě propojuje dvě odlišná témata – je zaměřen na letadlo (dopravní prostředek) a na Afriku (zemi s odlišnou kulturou a s divokou faunou). Žáci prožívají roli posádky letadla a vydávají se…

Lucie Knotová, publikováno 16.2.2011 15:53, zhlédnuto 16914×, hodnocení: Hodnocení: 5

Pedagogická intervence u žáka s kortikálním postižením zraku a mentálním postižením

V tomto příspěvku je popsáno kortikální postižení zraku v kombinaci s mentálním postižením. Naleznete zde praktické pomůcky, které používáme při výuce žáků s takovýmto postižením.

Lenka Džambiková, publikováno 26.1.2011 15:37, zhlédnuto 13760×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků základní školy speciální

Příspěvek pojednává o formách alternativní a augmentativní komunikace v prostředí základní školy speciální a o jejím využití při výuce mentálně postižených žáků.

Dagmar Duničková, publikováno 26.1.2011 15:10, zhlédnuto 19928×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Cestování v MHD

Nácvik cestování s žáky s mentálním postižením na základní škole speciální.

Soňa Konečná, publikováno 18.1.2011 16:07, zhlédnuto 10947×, hodnocení: Hodnocení: 3

O výuce neslyšících

Autor upozorňuje na hlavní problémy při výuce neslyšících žáků. Zaměřuje se zejména na komplikace související s výukou českého jazyka.

Václav Chmelíř, publikováno 5.8.2010 11:49, zhlédnuto 9354×, 1 komentář

Den řemesel

Zábavnou formou přiblížíme dětem s lehkým mentálním postižením vybraná řemesla – taková, která se v budoucnu mohou stát zdrojem jejich obživy. Starší žáci odhalí i možnosti práce v Evropské unii.

Ivana Spěváčková, publikováno 29.6.2010 9:09, zhlédnuto 17735×, hodnocení: Hodnocení: 4

Cestička do školy

Čtyři cesty vedou ke škole. Na každé z nich se nacházejí kulturní památky, domy, které mají svou historii. Jaká je? Kdy objekty vznikly? Co se v domech odehrálo? Čím byly zajímavé? Jaké významné osobnosti v nich žily? Co…

Iva Nesvadbová, publikováno 24.6.2010 11:03, zhlédnuto 11019×, hodnocení: Hodnocení: 4

Využití prvků Hv a dětské dramatiky v hodinách čtení ve speciální škole

Autorka přináší v příspěvku metodické poznatky a několik zajímavých her, které podporují výuku čtení u dětí s těžším mentálním postižením.

Libuše Lžičařová, publikováno 16.1.2008 0:00, zhlédnuto 10378×

11 — 18 z celkem 18
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.6.2019 9:41
Děkujeme za dotaz, paní Šárko. Uvidíme, jestli některý z kolegů pomůže svou…
17.6.2019 11:17
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
22.6.2019 8:55
V USA se formuje na podoru řešení interoperability ve školách koalice mnoha důležitých…
25.6.2019 12:03
Skupina Demokracie zážitkem
16.6.2019 19:56
Dobrý den, co mi radíte ohledně prosazení dodržování školního řádu ve třídě? Mám…
14.6.2019 9:18
Nepotřebujete oprášit své znalosti z psychologie a neurologie? Mgr. Petra Dočkalová vás…
19.6.2019 9:40
Narazil jsem na docela obsažný příspěvek Stefanie o tom, co dělá, v blogu MIT:Kids teach…
25.6.2019 10:04
Skupina Gender
15.6.2019 16:41
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda může ředitelka mš nařídit pedagogům, aby nepřímou…
13.6.2019 11:25
Zapojte se do prázdninové akce pro učitele, kterou organizuje Spomocník s Elixírem do škol.…
18.6.2019 8:06
Možná vám to přijde neuvěřitelné, ale v Americe mají neziskové vzdělávací instituce…
24.6.2019 18:42
Skupina PPUČ
Cílem letní školy PPUČ v roce 2019 je upevňovat a šířit sdílenou představu o…