RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 9

Jsme školáci

Článek nazvaný Jsme školáci je ukázkou týdenního plánu ve speciální škole. Popisované aktivity proběhly během jednoho školního týdne a jsou určeny žákům se středně těžkým a těžkým mentálním postižením.

Michaela Krajská, publikováno 2.11.2011 13:19, zhlédnuto 9145×, hodnocení: Hodnocení: 3

Divadlo – Celoroční školní projekt

Příspěvek je zaměřen na aplikaci projektového vyučování, metody dramatizace ve výchově a vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením, kombinací vad a žáků s pervazivní vývojovou poruchou na základní škole…

Ivana Baštincová, publikováno 31.10.2011 10:10, zhlédnuto 9242×, 4 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Pomůcka pro rozvoj koordinace ruka - oko, orientace.

Tato pomůcka slouží k procvičování koordinace ruka – oko, jemné motoriky, orientace v prostoru i na ploše, k procvičování matematických pojmů: všechno – nic, více – méně, vedle, před – za.

Helena Belatková, publikováno 15.2.2011 15:09, zhlédnuto 13128×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Nejznámější média

Mediální výchova na prvním a druhém stupni základní školy speciální - chápání podstaty mediálního sdělení.

Miroslava Prchalová, publikováno 4.2.2011 12:41, zhlédnuto 10562×, hodnocení: Hodnocení: 3

Pedagogická intervence u žáka s kortikálním postižením zraku a mentálním postižením

V tomto příspěvku je popsáno kortikální postižení zraku v kombinaci s mentálním postižením. Naleznete zde praktické pomůcky, které používáme při výuce žáků s takovýmto postižením.

Lenka Džambiková, publikováno 26.1.2011 15:37, zhlédnuto 14752×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků základní školy speciální

Příspěvek pojednává o formách alternativní a augmentativní komunikace v prostředí základní školy speciální a o jejím využití při výuce mentálně postižených žáků.

Dagmar Duničková, publikováno 26.1.2011 15:10, zhlédnuto 21406×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Cestování v MHD

Nácvik cestování s žáky s mentálním postižením na základní škole speciální.

Soňa Konečná, publikováno 18.1.2011 16:07, zhlédnuto 11748×, hodnocení: Hodnocení: 3

Využití bazální stimulace ve vyučovacím procesu

Základní seznámení s konceptem bazální stimulace.

Daniela Tájková, publikováno 17.1.2011 16:11, zhlédnuto 12726×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak nás ovlivňují média

V příspěvku je uveden příklad výuky mediální výchovy na základní škole speciální. Jsou zde volené metody, jak mediální výuku přiblížit žákům se středně těžkou a těžkou mentální retardací.

Miroslava Prchalová, publikováno 7.1.2011 10:19, zhlédnuto 15762×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

1 — 9 z celkem 9


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
25.5.2020 15:14
Videozáznam najdete tady: https://digifolio. rv p.c z/view/view.php?i d=17212
20.5.2020 11:21
Paní učitelka 1. stupně Jana Rohová nám představí dlouhodobý projekt pro rozvoj…
25.5.2020 12:04
Dobrý den, Pojetí asistentů pedagoga od 1.1.2020 a jejich financování je pro mne…
23.5.2020 18:35
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu Rozvoj…
23.5.2020 23:50
Vážení, kdo jste ještě nevyplnili dotazník po sedmé minikonferenci OP ČG (online),…
20.5.2020 11:15
Změny ve výkazech pro rok 2020, legislativa, změna číselníku s podpůrnými opatřeními,…
25.5.2020 9:44
Jako pokračování tohoto tematu nabízím čtenáři recenzi: 'Mezi teorií a praxí v českém…
20.5.2020 16:47
Skupina Gender
Pohled nabízí metodickou podoru pro učitele, kteří chtějí vyučovat tak, aby…
22.5.2020 13:11
fórum KLUB
V roce 2021 bych si chtěl konečně splnit sen a podívat se do Francie, přesněji do…
18.5.2020 15:23
v blogu peutel
         Co potřebujete? obrátil se na mě zhurta v pustém, právě otevřeném…
14.5.2020 17:27
Otázky, které lektoři nestihli zodpovědět v průběhu semináře, jsou spolu s odpověďmi…
20.5.2020 16:47
Skupina PPUČ
Stránka obsahuje dokumenty, které budou využívány během setkání společenství praxe…