RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 19

Pedagogická intervence u žáka s kortikálním postižením zraku a mentálním postižením

V tomto příspěvku je popsáno kortikální postižení zraku v kombinaci s mentálním postižením. Naleznete zde praktické pomůcky, které používáme při výuce žáků s takovýmto postižením.

Lenka Džambiková, publikováno 26.1.2011 15:37, zhlédnuto 14789×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků základní školy speciální

Příspěvek pojednává o formách alternativní a augmentativní komunikace v prostředí základní školy speciální a o jejím využití při výuce mentálně postižených žáků.

Dagmar Duničková, publikováno 26.1.2011 15:10, zhlédnuto 21460×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Život ptáků

Zajímavou formou přiblížíme žákům s mentálním postižením život ptáků v našich podmínkách. Žáci se seznámí s životním prostředím ptáků a uvědomí si vliv člověka na přírodu.

Jiřina Dovalilová, publikováno 20.1.2011 12:26, zhlédnuto 16627×, hodnocení: Hodnocení: 4

Využití bazální stimulace ve vyučovacím procesu

Základní seznámení s konceptem bazální stimulace.

Daniela Tájková, publikováno 17.1.2011 16:11, zhlédnuto 12768×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Environmentální výchova na základní škole speciální

V následujícím příspěvku se seznámíte s možnostmi využití průřezového tématu – environmentální výchova v podmínkách základní školy speciální.

Petra Karolína Coufalová, publikováno 14.1.2011 8:23, zhlédnuto 10206×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak nás ovlivňují média

V příspěvku je uveden příklad výuky mediální výchovy na základní škole speciální. Jsou zde volené metody, jak mediální výuku přiblížit žákům se středně těžkou a těžkou mentální retardací.

Miroslava Prchalová, publikováno 7.1.2011 10:19, zhlédnuto 15821×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Hiporehabilitace

Příspěvek se zabývá hiporehabilitací jako předmětem speciálně pedagogické péče o středně těžce až těžce mentálně postižené žáky v základní škole speciální v Novém Jičíně.

Irena Dudková, publikováno 22.12.2010 16:01, zhlédnuto 13161×, hodnocení: Hodnocení: 4

Cestička do školy

Čtyři cesty vedou ke škole. Na každé z nich se nacházejí kulturní památky, domy, které mají svou historii. Jaká je? Kdy objekty vznikly? Co se v domech odehrálo? Čím byly zajímavé? Jaké významné osobnosti v nich žily? Co…

Iva Nesvadbová, publikováno 24.6.2010 11:03, zhlédnuto 12013×, hodnocení: Hodnocení: 4

Vystoupení pro radost

Žáci Základní školy Nerudova v Říčanech mají poměrně bohaté zkušenosti s prezentací svých dovedností na veřejnosti. Příspěvek informuje o další akci, při které žáci této školy představili rodičům a příznivcům…

Jitka Macháčková, publikováno 26.5.2008 0:00, zhlédnuto 4885×

11 — 19 z celkem 19
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
3.6.2020 20:59
Dobrý den, bude tento webinář někde ke stažení, prosím? Měla jsem zájem se přihlásit,…
4.6.2020 18:50
Mgr. Helena Kumperová se tentokrát zaměří na skryté a nevědomé obsahy vzdělávání,…
3.6.2020 19:56
Otázky, které lektoři nestihli zodpovědět v průběhu semináře, jsou spolu s odpověďmi…
3.6.2020 18:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 3. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
3.6.2020 17:54
fórum Aktuality
aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme - online setkání - středa 10. 6. 2020,…
4.6.2020 18:44
V průběhu webináře se dozvíte jak docílit efektivní komunikace mezi školou a rodinou.…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
3.6.2020 12:10
Skupina PPUČ
3.6.2020 17:50
Středa 10. 6. 2020, 20:00 Skryté kurikulum aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme…
3.6.2020 18:00
Při příležitosti speciálu České televize „Země v nouzi - ponaučení z krize“…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
2.6.2020 12:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…