Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 190

Rytmus – společný jmenovatel hudby a pohybu

Příspěvek popisuje zkušenosti z hudebně pohybového workshopu zaměřeného na rytmické cítění, hru na tělo, souhru spolupráce skupiny na základě imitace. Zkušenosti autorky a popis jednotlivých činností lze využít ve…

Dana Novotná, publikováno 6.2.2008 0:00, zhlédnuto 14030×

Barva, dekor, textura jako inspirace

Volné komentáře k sérií inspirativních fotografií zaměřených na hledání zajímavých vztahů mezi objekty v interiéru i exteriéru.

Mgr. Simona Svatošová, publikováno 28.5.2007 0:00, zhlédnuto 7608×, 1 komentář

Člověk a město - Mimozemská města

Uplatnění subjektivity a fantazijních představ při vlastní tvorbě. Hledání rozmanitosti podob prostoru fiktivního světa. Vyjádření specifičnosti prostoru pomocí jazykových a vizuálně obrazných prostředků.

Romana Šubrtová, publikováno 16.2.2007 0:00, zhlédnuto 11138×

STEP analýza

Anotace: STEP analýza je další možností realizace autoevaluace ve školách, která nabízí jednoduché a přehledné schéma vnějších faktorů, které mohou školu ovlivňovat.

Milan Báča, publikováno 5.2.2007 0:00, zhlédnuto 70535×

Zátiší jako vztah mezi objekty

Reflexe tvůrčí činnosti žáků založené na hledání osobitého přístupu k vnímání, tvorbě a interpretaci zátiší - výběr prostředí a objektů, hledání "obrazu" zátiší, uplatnění objektů v komunikaci, dialog…

Simona Svatošová, publikováno 1.11.2006 0:00, zhlédnuto 17988×, 1 komentář

Barva, materiál a textura v oděvu

Příspěvek se zabývá využitím barvy při tvorbě oděvu jako prostředku komunikace ve veřejném prostoru a uplatněním materiálu a textury při stylizaci divadelní postavy. Součástí prezentace je i reflexe realizované akce.

Simona Svatošová, publikováno 1.11.2006 0:00, zhlédnuto 14519×, 1 komentář

Předměty plné zvuků

Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 2. stupeň ZŠ, který konfrontuje předměty běžného života s objekty výtvarného umění. Klíčové momenty tvůrčích činností jsou doplněny o obrazovou dokumentaci a doporučené…

Barbora Škaloudová, publikováno 1.2.2006 0:00, zhlédnuto 14364×

Příběh čáry

Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 1. stupeň ZŠ, který reflektuje linii jako základní prvek vizuálně obrazného vyjádření ve vztahu ke konkrétním uměleckým dílům. Klíčové momenty tvůrčích činností jsou…

Barbora Škaloudová, publikováno 11.10.2005 0:00, zhlédnuto 15063×

Nekonečné životy materiálů

Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 2. stupeň ZŠ, který představuje grafiku jako tvůrčí princip materiálových experimentů. Klíčové momenty jednotlivých činností jsou doplněné o obrazovou dokumentaci a doporučené…

Barbora Škaloudová, publikováno 11.10.2005 0:00, zhlédnuto 15446×

Světem tvarů

Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 1. stupeň ZŠ, který reflektuje tvar ve vztahu ke konkrétním uměleckým dílům. Klíčové momenty tvůrčích činností jsou doplněny o obrazovou dokumentaci a doporučené návazné aktivity.

Barbora Škaloudová, publikováno 6.10.2005 0:00, zhlédnuto 14999×

181 — 190 z celkem 190


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
1.4.2020 20:22
fórum Aktuality
- online setkání - středa 8. 4. 2019, 20:00 Webinář prezentuje nejrůznější hry a…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 22:08
Pane Marku, děkuji za Vaše připomínky. Pokud chce autor odkazy takto zdůraznit, nevidím to…
1.4.2020 19:32
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 1. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
1.4.2020 20:19
Středa 8. 4. 2019, 20:00 Pohybové hry a aktivity v přírodě pro děti předškolního věku…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
1.4.2020 20:31
Dobrý den, ano hranice se teď během pandemie školám zvýšila. U obrázků záleží na Vás…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
1.4.2020 11:45
Dolaďuji webinář, který přinesl podobné tipy od tří kolegů. Až bude finalizován i s…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
1.4.2020 13:44
Toto považuji za optimální přístup k výuce tématu, pojednávajícího o buňce. Žáci…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…