Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 112

Příběh čáry

Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 1. stupeň ZŠ, který reflektuje linii jako základní prvek vizuálně obrazného vyjádření ve vztahu ke konkrétním uměleckým dílům. Klíčové momenty tvůrčích činností jsou…

Barbora Škaloudová, publikováno 11.10.2005 0:00, zhlédnuto 16984×

Světem tvarů

Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 1. stupeň ZŠ, který reflektuje tvar ve vztahu ke konkrétním uměleckým dílům. Klíčové momenty tvůrčích činností jsou doplněny o obrazovou dokumentaci a doporučené návazné aktivity.

Barbora Škaloudová, publikováno 6.10.2005 0:00, zhlédnuto 16906×

111 — 112 z celkem 112
«« « 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.10.2021 11:21
už jsi to vyřešil? Nemyslím si, že je to tak těžké bubble shooter
12.10.2021 12:52
Jednou z aktivit projektu Společné vzdělávání a podpora škol krok za krokem – APIV A je…
13.10.2021 9:04
S panem Maršákem nelze než souhlasit. Budu-li se ovšem na učení dívat jako neurobiolog.…
13.10.2021 14:35
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
6.10.2021 21:30
Irena
Dobrý den, počet hodin přímé vyučovací činnosti ředitele a zástupce ředitele se…
8.10.2021 15:44
v blogu DigiNews
Po úspěšném prvním ročníku DigiEduHacku se chystá pokračování hackathonu, letos s…
12.10.2021 14:51
\"1.Učení je v zásadě sociální.\" I když není zcela jasné co si představit pod pojmem…
13.10.2021 14:35
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
22.9.2021 22:30
imim
Dobrý den,jsem ve škole nová a mám 1 hodinu Vv a 1 hodinu Pv týdně ve třídě dle uč.…
8.10.2021 14:53
v blogu DigiNews
DigiKoalice (NPI ČR) pro vás připravila výukové balíčky pro žáky ZŠ, se kterými…
11.10.2021 9:44

Děkujeme za upozornění. Materiál byl po konzultaci s recenzenty upraven. Tým Metodického…

13.10.2021 14:35
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání