Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 37

Ornament jako prostředek při vyjádření krajové, či náboženské identity

Seznámení s mnohonárodnostní kulturou (odlišná náboženství apod.) pomocí výtvarných prostředků, kdy pomocným prostředkem je vlastní krajová identita.

Lucie Procházková, publikováno 20.10.2008 16:03, zhlédnuto 10117×

Různé podoby krajiny

Autor nabízí inspirace, které mohou téma krajiny, zatížené často stereotypy, pomoci nahlížet z jiných úhlů pohledu. To, co je velmi cenné, je provázanost tématu přímo se vzdělávacím obsahem výtvarného oboru. A tak v…

Ryan O'Rourke, publikováno 7.4.2008 0:00, zhlédnuto 8597×

Člověk a město - Mimozemská města

Uplatnění subjektivity a fantazijních představ při vlastní tvorbě. Hledání rozmanitosti podob prostoru fiktivního světa. Vyjádření specifičnosti prostoru pomocí jazykových a vizuálně obrazných prostředků.

Romana Šubrtová, publikováno 16.2.2007 0:00, zhlédnuto 12520×

Barva, materiál a textura v oděvu

Příspěvek se zabývá využitím barvy při tvorbě oděvu jako prostředku komunikace ve veřejném prostoru a uplatněním materiálu a textury při stylizaci divadelní postavy. Součástí prezentace je i reflexe realizované akce.

Simona Svatošová, publikováno 1.11.2006 0:00, zhlédnuto 16580×, 1 komentář

Předměty plné zvuků

Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 2. stupeň ZŠ, který konfrontuje předměty běžného života s objekty výtvarného umění. Klíčové momenty tvůrčích činností jsou doplněny o obrazovou dokumentaci a doporučené…

Barbora Škaloudová, publikováno 1.2.2006 0:00, zhlédnuto 16414×

Nekonečné životy materiálů

Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 2. stupeň ZŠ, který představuje grafiku jako tvůrčí princip materiálových experimentů. Klíčové momenty jednotlivých činností jsou doplněné o obrazovou dokumentaci a doporučené…

Barbora Škaloudová, publikováno 11.10.2005 0:00, zhlédnuto 17468×

Příběh čáry

Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 1. stupeň ZŠ, který reflektuje linii jako základní prvek vizuálně obrazného vyjádření ve vztahu ke konkrétním uměleckým dílům. Klíčové momenty tvůrčích činností jsou…

Barbora Škaloudová, publikováno 11.10.2005 0:00, zhlédnuto 16916×

31 — 37 z celkem 37
«« « 1 2 3 4


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
9.9.2021 13:17
Dominika
Dobrý den, nevíte prosím, zda má mateřská škola, kterou dítě navštěvovalo před…
20.9.2021 15:20
Projekt PPUČ zve všechny zájemce o rozvoj gramotností na krátké vzdělávací akce, na…
20.9.2021 23:23
As you can see, I wasn't the only one from the Czech Republic among the 11,000 registered…
19.8.2021 21:19
Skupina PPUČ
Digifolio náleží týmu workshopu „Oborové dny na Skálovce“. Workshop proběhl na…
9.9.2021 11:37
michelle.fechtnerova@seznam.cz
Dobrý den,chci se zeptat, Jestli může jet s 10 předškolními dětmi vlakem pouze 1…
15.9.2021 9:32
Středoškoláci si vyzkouší práci marketéra nebo projekťáka. Začínají oblíbené…
20.9.2021 23:20
This is an outstanding article. Thanks for giving this sort of amazing information blog live,…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
8.9.2021 20:43
Návštěvník (maminka)
Dobrý den, můžete mi prosím někdo znalý zákonů odpovědět, kolik může být akt. max.…
13.9.2021 10:08
Možná už jste viděli některé díly seriálu Ochránce. Lukáš Vaculík jako školský…
20.9.2021 23:19
The article is lovely, the existing one is stunning, the possibility is intriguing, and the…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…