RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 8

Nahrávání hudby na různých platformách

Tento článek pojednává o vybraných online, mobilních a desktopových aplikacích pro úpravu zvuku zaměřených zejména na nahrávání a střih hudby. Hlavním cílem je tedy stručně popsat a recenzovat vybrané aplikace pro…

Mgr. Karel Šimeček, publikováno 12.2.2019 9:29, zhlédnuto 1397×, hodnocení: Hodnocení: 3

Fotografie jako téma výtvarné výchovy, fyziky i ICT

Fotografování patří mezi značně oblíbené volnočasové aktivity nemalého množství populace a k jednomu z nejčastějších výtvarných počinů běžného člověka. Přitom se jedná o téma, které je ve výtvarné výchově…

Bc. Monika Černá, publikováno 26.9.2011 16:17, zhlédnuto 8027×, 9 komentářů, hodnocení: Hodnocení: 3

Aplikace hudebního softwaru v hudební výchově

Tento článek se zabývá využitím virtuálních hudebních nástrojů a DAW aplikací nejen při výuce hudební výchovy na základní nebo střední škole, ale také při další práci učitelů hudební výchovy, jako je příprava…

Martin Vávra, publikováno 2.8.2011 16:29, zhlédnuto 8957×, 4 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Podpora výtvarné kreativity žáků pomocí ICT

Přesah ICT do výtvarné výchovy patří mezi neprávem opomíjené, a to i přesto, že s rozvojem profesí, jako je grafik, animátor nebo fotograf, je právě schopnost provázání informatiky a umění důležitá. Nástrojů, které…

Michal Černý, publikováno 28.7.2011 14:48, zhlédnuto 9984×, hodnocení: Hodnocení: 4

Místo ke snění – animovaný film

Ukázka maturitní práce z výtvarné výchovy, která vznikla na gymnáziu Jana Nerudy v Praze pod vedením Mgr. Simony Svatošové, je komentována Matějem Smetanou, který ji uvádí do kontextu výtvarného umění a blíže vysvětluje…

Mgr. Simona Svatošová, publikováno 14.2.2011 15:29, zhlédnuto 9452×, hodnocení: Hodnocení: 3

Animační techniky digitálním fotoaparátem

Příspěvek obsahuje praktický námět na výuku tematiky animačních technik digitálním fotoaparátem v rámci tematického okruhu Využití digitálních technologií. Námět je určen pro žáky 6.–9. třídy ZŠ. Časový rámec…

Mgr. Jan Krotký, publikováno 14.1.2011 14:35, zhlédnuto 10800×, 2 komentáře

Filmová/audiovizuální výchova; metodická podpora – informační zdroje

V dokumentu, který je metodickou podporou k filmové/audiovizuální výchově, najde čtenář rozsáhlou databázi informačních zdrojů k této problematice s jejich stručným popisem.

Markéta Pastorová, publikováno 4.3.2010 14:45, zhlédnuto 8880×

Tvoříme animovaný film

Postup tvorby vlastního krátkého animovaného filmu, zkušenosti s realizací, žákovské práce.

Milan Prikner, publikováno 24.2.2010 12:57, zhlédnuto 26570×, 14 komentářů, hodnocení: Hodnocení: 4

1 — 8 z celkem 8


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
11.8.2019 19:33
Dobrý den, mám tříletou zkušenost se studentskou firmou v rámci JACzech arch. moc mě…
17.8.2019 14:27
v blogu peutel
           Že by Domažlice ležely v mělkém dolíku? Nabyla jsem toho dojmu, během…
7.8.2019 10:55
K dalšímu studiu: China has started a grand experiment in AI education. It could reshape how…
7.8.2019 15:38
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
26.7.2019 10:35
Monika
Dobrý den, dívala jsem se na web školy a myslím, že tímto studiem kvalifikaci učitelky MŠ…
14.8.2019 11:35
Učíte na 1. stupni? Motivujete své žáky prostřednictvím knih nejen ke čtení, ale i k…
6.8.2019 11:01
K dalšímu studiu: China’s top two education players unleashing the full potential of…
7.8.2019 15:17
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
17.7.2019 13:51
Eva Smrčková
Nás zaujal areál https://www.jitrav a.c z/ . Jakožto střední sportovní škola se nám líbí…
7.8.2019 11:52
To je věta, která odstartovala začátek párového vyučování na našem druhém stupni.…
6.8.2019 10:44
Zajímavá odborná diskuze na téma Čínského soc. kreditního systému snažící se o…
7.8.2019 15:14
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV