RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 8

Nahrávání hudby na různých platformách

Tento článek pojednává o vybraných online, mobilních a desktopových aplikacích pro úpravu zvuku zaměřených zejména na nahrávání a střih hudby. Hlavním cílem je tedy stručně popsat a recenzovat vybrané aplikace pro…

Mgr. Karel Šimeček, publikováno 12.2.2019 9:29, zhlédnuto 3190×, hodnocení: Hodnocení: 3

Fotografie jako téma výtvarné výchovy, fyziky i ICT

Fotografování patří mezi značně oblíbené volnočasové aktivity nemalého množství populace a k jednomu z nejčastějších výtvarných počinů běžného člověka. Přitom se jedná o téma, které je ve výtvarné výchově…

Bc. Monika Černá, publikováno 26.9.2011 16:17, zhlédnuto 8501×, 9 komentářů, hodnocení: Hodnocení: 3

Aplikace hudebního softwaru v hudební výchově

Tento článek se zabývá využitím virtuálních hudebních nástrojů a DAW aplikací nejen při výuce hudební výchovy na základní nebo střední škole, ale také při další práci učitelů hudební výchovy, jako je příprava…

Martin Vávra, publikováno 2.8.2011 16:29, zhlédnuto 9362×, 4 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Podpora výtvarné kreativity žáků pomocí ICT

Přesah ICT do výtvarné výchovy patří mezi neprávem opomíjené, a to i přesto, že s rozvojem profesí, jako je grafik, animátor nebo fotograf, je právě schopnost provázání informatiky a umění důležitá. Nástrojů, které…

Michal Černý, publikováno 28.7.2011 14:48, zhlédnuto 10383×, hodnocení: Hodnocení: 4

Místo ke snění – animovaný film

Ukázka maturitní práce z výtvarné výchovy, která vznikla na gymnáziu Jana Nerudy v Praze pod vedením Mgr. Simony Svatošové, je komentována Matějem Smetanou, který ji uvádí do kontextu výtvarného umění a blíže vysvětluje…

Mgr. Simona Svatošová, publikováno 14.2.2011 15:29, zhlédnuto 9876×, hodnocení: Hodnocení: 3

Animační techniky digitálním fotoaparátem

Příspěvek obsahuje praktický námět na výuku tematiky animačních technik digitálním fotoaparátem v rámci tematického okruhu Využití digitálních technologií. Námět je určen pro žáky 6.–9. třídy ZŠ. Časový rámec…

Mgr. Jan Krotký, publikováno 14.1.2011 14:35, zhlédnuto 11179×, 2 komentáře

Filmová/audiovizuální výchova; metodická podpora – informační zdroje

V dokumentu, který je metodickou podporou k filmové/audiovizuální výchově, najde čtenář rozsáhlou databázi informačních zdrojů k této problematice s jejich stručným popisem.

Markéta Pastorová, publikováno 4.3.2010 14:45, zhlédnuto 9113×

Tvoříme animovaný film

Postup tvorby vlastního krátkého animovaného filmu, zkušenosti s realizací, žákovské práce.

Milan Prikner, publikováno 24.2.2010 12:57, zhlédnuto 27564×, 14 komentářů, hodnocení: Hodnocení: 4

1 — 8 z celkem 8


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.3.2020 13:31
Maminka
Dobrý den, přečetla jsem si příspěvky učitelů, a konečně pochopila, proč teď, během…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
28.3.2020 18:39
Wiki se v článku vyskytuje jen jednou. Pravděpodobně bychom mohli tento fenomén doby…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
26.3.2020 7:19
Ano, vedení může určit, kde nepřímá činnost bude prováděná, pracovní doba je 8 hodin…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
28.3.2020 6:53
Téma je velice zajímavé. Některá doporučení a tvrzení jsou přinejmenším diskutabilní.…
30.3.2020 23:07
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.
25.3.2020 21:21
fórum Aktuality
v systému inkluzivního vzdělávání - online setkání - středa 1. 4. 2020, 20:00…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
25.3.2020 22:04
To jestli zvolit vývoj v nativním jazyce či hybridu je dobře popsáno zde v tomto…
26.3.2020 17:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Chceme podpořit žáky, studenty a učitele v této nelehké situaci, a proto jsme se rozhodli…