Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 11766

Pojetí vzdělávací oblasti ICT v RVP ZV

Cílem školního vzdělávání v oblasti informačních a komunikačních technologií je integrace počítačové a funkční gramotnosti v celek tzv. informační gramotnosti.

Zdeňek Jonák, publikováno 3.8.2004 0:00, zhlédnuto 8649×

Pojetí oboru Dějepis v RVP ZV

Pojetí dějepisu v RVP ZV a obecná doporučení k jednotlivým tematickým částem.

Dagmar Hudecová, publikováno 29.7.2004 0:00, zhlédnuto 8987×

Pojetí oboru Český jazyk a literatura v RVP ZV

Materiál podává přehled o pojetí a postavení oboru Český jazyk a literatura v RVP ZV. Vzdělávací obsah oboru je rozdělen na komunikační, jazykovou a literární část. Toto pojetí dává pedagogům při naplňování…

Táňa Holasová, publikováno 29.7.2004 0:00, zhlédnuto 13040×

Plánování Multikulturní výchovy v ŠVP

Materiál shrnuje práci vzdělavatelů, učitelů a ředitelů škol, kteří se zabývají vývojem školních vzdělávacích programů. Obsahuje řadu praktických rad, jak včleňovat průřezové téma Multikulturní výchovy do…

Hana Košťálová, publikováno 29.7.2004 0:00, zhlédnuto 24205×

Některé didaktické problémy výuky prvopočátečního čtení

V současné době probíhá výuka počátečního čtení v prvních ročnících ZŠ metodou analyticko-syntetickou hláskovou a genetickou. Dnes se tedy učitelé, ale i rodiče, rozhodují mezi dvěma metodami.

Radka Wildová, publikováno 28.7.2004 0:00, zhlédnuto 13619×

Vybrané didaktické problémy výuky prvopočátečního čtení

Dnešní pojetí vychází z obecného cíle primární školy, kterým je otevření vzdělávacích možností každého jedince. Rozvoj počátečního čtení je vnímán jako rozvoj počáteční etapy tzv. čtenářské gramotnosti,…

Radka Wildová, publikováno 28.7.2004 0:00, zhlédnuto 21273×, 1 komentář

Kdo jsou mimořádně nadaní?

Autorka se ve svém příspěvku zabývá problematikou nadaných žáků, způsoby jejich identifikace, charakterovými specifiky (v pozitivním i negativním ohledu).

Lucie Novotná, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 11339×

Klíčové teorie nadání a jejich aplikace v práci s mimořádně nadanými žáky

V úvodu příspěvku se autorka věnuje definici nadaných žáků, způsoby jejich identifikace, charakterovými specifiky (v pozitivním i negativním ohledu). Dále se zabývá přístupem pedagogů k těmto žákům, jakým způsobem je…

Jitka Sejvalová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 24793×, hodnocení: Hodnocení: 5

Sociální a emocionální potřeby mimořádně nadaných dětí

Ve svém příspěvku se autorka věnuje sociálním a emocionálním problémům mimořádně nadaných dětí. Odborníci rozlišují dva typy zdrojů problémů – exogenní (vnější) a endogenní (vnitřní). V mnoha případech se u…

Jitka Sejvalová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 14496×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Několik postřehů o vzdělávání mimořádně nadaných a talentovaných žáků v různých zemích

Autorka ve svém příspěvku srovnává přístupy vzdělávacího systému k mimořádně nadaným žákům v různých zemích. Velmi zřetelně lze rozlišit východní a západní koncepci v přístupu k mimořádně nadaným.…

Joan Freemanová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 8542×

11711 — 11720 z celkem 11766


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
3.6.2020 20:59
Dobrý den, bude tento webinář někde ke stažení, prosím? Měla jsem zájem se přihlásit,…
4.6.2020 18:50
Mgr. Helena Kumperová se tentokrát zaměří na skryté a nevědomé obsahy vzdělávání,…
5.6.2020 13:23
Aktuální informace k vyplňování výkazů do školské matriky v odkazech najdete v modulu…
6.6.2020 10:23
Skupina PPUČ
Dne 20. 5. proběhlo další setkání společenství praxe, tentokrát za vzdělávací oblast…
3.6.2020 17:54
fórum Aktuality
aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme - online setkání - středa 10. 6. 2020,…
4.6.2020 18:44
V průběhu webináře se dozvíte, jak docílit efektivní komunikace mezi školou a rodinou.…
3.6.2020 19:56
Otázky, které lektoři nestihli zodpovědět v průběhu semináře, jsou spolu s odpověďmi…
5.6.2020 13:06
Skupina PPUČ
Stránka obsahuje dokumenty, které byly využívány během setkání společenství praxe…
3.6.2020 17:50
Středa 10. 6. 2020, 20:00 Skryté kurikulum aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme…
3.6.2020 18:00
Při příležitosti speciálu České televize „Země v nouzi - ponaučení z krize“…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
3.6.2020 18:27
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 3. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…