- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Poslech s porozuměním a mluvení v prvním období výuky NJ na ZŠ
Autorka se soustřeďuje na praktické ukázky výuky německého jazyka v 1. – 3. třídě ZŠ, kdy se ještě učitel u malých dětí nemůže opřít o psaný text. Středem zájmu se tedy stává poslech s porozuměním a mluvení.…
Učíme se určovat hlavní světové strany
Pětidenní blok zaměřený na určování světových stran.
Výchova demokratického občana - klima školy
Průřezové téma Výchova demokratického občana klade důraz na propojení kognitivní složky s aplikačními schopnostmi žáků. K dosažení tohoto cíle napomáhá koncept otevřené školy s demokratickým klimatem.
Příznaky nevěrohodných informačních zdrojů
V mnohých diskurzech se setkáváme s argumenty, jejichž podloženost lze s úspěchem zpochybnit.
Výprava k prameni - části vodního toku
1. den: Umíme poslouchat vodu? (motivace žáků) 2. den: Naše výprava k prameni vodního toku (vyučování v přírodě mimo školní budovu) 3. den: Kudy teče náš vodní tok? (výroba posteru, makety) 4. den: Příběh našeho potoka…
Vliv prostředí školy na její klima
Autorka se ve svém příspěvku věnuje problematice školního klimatu, co na něj působí, které dimenze patří ke školnímu prostředí. Dále autorka popisuje jednotlivé typy školního klimatu. Částečně odpovídá na otázku,…
Nový projekt eTwinning – významná příležitost pro navázání spolupráce českých škol se zahraničními partnery
Zpráva o zahájení činnosti nového programu Evropské komise podporujícího online spolupráci škol koordinovaného EUN.
Jak rozpoznat věrohodnost, relevanci, spolehlivost informací a informačních pramenů
Nárůst objemu informací vyžaduje schopnost rozlišování jejich hodnoty (věrohodnosti, relevance, spolehlivosti). Tomuto účelu mohou posloužit i postupy, které tento článek zmiňuje.
Uplatňování kritického myšlení
Průběžně doplňovaný cyklus článků o kritickém myšlení v kontextu vzdělávacího oboru ICT.
Římskokatolické náboženství
Informace o výuce Římskokatolického náboženství
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.2.2021 21:54
Emma
fórum Ostatní témata
Nechali jste si někdy zpracovat podklad pro svoji školní práci od firem, které se na toto…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
25.2.2021 9:48
Ivule
fórum Akce
My jsme také začali pomalinku najíždět na takové to školné a děláme ho zdarma, protože…
|
25.2.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Aktivita Adama Cvika „Imaginární elektronická tužka“ vám napomůže k rozvíjení…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|
24.2.2021 16:44
xhusf001
fórum KLUB
Dobrý den, právě se zabývám bakalářskou prací na téma Reklama. V praktické části se…
|
24.2.2021 12:34
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Téměř každý materiál na Metodickém portálu je možné hodnotit a komentovat. Zakládáme…
|
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
|
15.2.2021 15:41
Skupina PPUČ
Přinášíme Vám poslední ohlédnutí za podzimním společenstvím praxe 2020. Jako všechny…
|
|