- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Charakteristika – tělo
Učební materiál zaměřený na procvičení jazykových prostředků pro charakteristiku vnější – vzhled postavy. Součástí je PL, který může sloužit jako zásobník slov pro práci v dalších hodinách. Tento materiál vznikl…
CLIL – komplikace, nebo příležitost?
Výuka metodou CLIL (Content and Language Integrated Learning) neboli způsob, kdy se žáci během vyučovací hodiny učí současně obsahu daného předmětu a cizímu jazyku, je stále diskutovanějším tématem.
Slovní druhy – slovesa
Pracovní listy umožňují opakovat slovní druhy a slovesné kategorie formou zábavné činnosti – puzzle, hřebenovka.
Analýza dat v rukou koordinátora technologií
Článek na základě informací z amerického Wisconsinu rozebírá problematiku zavádění digitální analýzy výukových výsledků do činnosti učitelů z pohledu koordinátora (metodika) ICT.
Savci – hmyzožraví, letouni, chudozubí
Žáci se seznamují se savci, konkrétně s hmyzožravými, letouny, chudozubými a s jejich zástupci.
Přišel čas přesunout žáky do další reality?
Druhý díl seriálu o virtuální (a rozšířené) realitě shrnuje stav na konci roku 2016. Tentokrát se článek věnuje využití těchto technologií ve výuce.
HZS Středočeského kraje, videoprojekt OČMU: Prodlužovací kabely mohou zkazit vánoční pohodu
V zimním období vám představujeme další výukový film z cyklu OČMU HZS Středočeského kraje na téma prodlužovací kabely. Klip se zaměřuje na zvýšení opatrnosti obyvatel při zapojování a manipulaci s prodlužovacími…
Slovesný vid
Úvodní hodina, která seznamuje žáky se slovesným videm. Je doplněna o pracovní list pro mírně pokročilé ŽOMJ (žáky s odlišným mateřským jazykem) s manuálem pro zařazování sloves ke slovesnému vidu. Tento materiál…
Byl rok 2016 skutečně tím virtuálním?
První ze dvou článků věnovaných virtuální (a rozšířené) realitě shrnující stav na konci roku 2016, který měl být pro tuto technologii převratným. Článek se zabývá především popisem dostupných HW a SW produktů.
Savci – lichokopytníci, sudokopytníci, primáti
Žáci se seznamují se savci, konkrétně s lichokopytníky, sudokopytníky, primáty a s jejich zástupci.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
3.3.2021 16:25
Vážený pane Mašku, proti vašemu článku ani jeho obsahu nic nemám. Pod jeho obsah bych se…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 17:42
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda někdo z vás již řešil situaci, kdy žák 2.ročníku…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 17:40
Jak prosím řešíte zadávání domácích úkolů a jejich následné hodnocení při hodině…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|