- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Slavné dny pro ZŠ: Den zkázy raketoplánu Columbia
Žáci se prostřednictvím aktivity zamyslí nad smyslem výzkumu vesmíru a dotýká se důležitosti účasti prvního izraelského astronauta Ilana Ramona pro židovskou identitu.
OSV: Konkretizace obsahu tematického okruhu komunikace - 4. část
Dílčí téma (výklad obsahový a didaktický/jak se téma má/dá učit): specifické komunikační dovednosti: monologické formy – vstup do tématu „rétorika“; dialog (vedení dialogu, jeho pravidla a řízení, typy dialogů);…
Zlomek
Prezentace je určena k pochopení určování části celku - zlomek. Žáci si procvičí výpočet zlomku čísla a určení zlomku z čísla.
Valiantův ekoritmus
Informace o výzkumu profesora Harvard University Leslie Valianta, který se dosud neúspěšně snaží najít algoritmus popisující princip učení živých organizmů použitelný pro počítačovou simulaci vývoje života nejen na Zemi.
Velkomoravská říše
Učební materiál je určený žákům, dvojicím nebo skupinám k procvičování a opakování tématu Velkomoravská říše. Součástí materiálu jsou pracovní listy, domina a skládačky.
Školní sociální síť
Článek pojednává o využití informačních technologií ve výuce dějepisu.
HZS Středočeského kraje, videoprojekt OČMU: Prázdninové rady aneb jak bezpečně prožít léto
Hasiči, policisté a záchranáři ze Středočeského kraje připravili pro žáky a studenty soubor bezpečnostních doporučení ke klidnému prožití léta.
OSV: Konkretizace obsahu tematického okruhu komunikace - 3. část
Dílčí téma (výklad obsahový a didaktický/jak se téma má/dá učit): řeč těla, řeč zvuků a slov, řeč předmětů a prostředí vytvářeného člověkem, řeč lidských skutků; cvičení pozorování a empatického a…
Doplňovačky a dvousměrka
Žákům se objeví obrázek, který musí pojmenovat a doplnit slovo. Výsledkem tvorby slov je vyplněná doplňovačka.
Má pedagogika Marie Montessori něco společného s technologiemi?
Článek informuje o možnostech, které dovolují současné technologie využít v souladu se zásadami uplatňovanými v rámci pedagogiky Marie Montessori – poznávání všemi smysly.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
|
12.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
|
6.4.2021 14:44
Rozhodně souhlasím. Děti se dnes rodí do světa plného technologií a v takovém světe je…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
8.4.2021 20:26
fórum Tipy do výuky
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
|
8.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Mnozí z vás znají blog Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím Petry Boháčkové a…
|
31.3.2021 9:22
Pánové, zdravíme a děkujeme za podněty. Vyhodnotíme a dáme vědět. Tým Metodického…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|
1.4.2021 8:30
Zdravíme, můžete nám prosím poslat název konkrétního webináře, nebo odkaz, který Vám…
|
6.4.2021 14:31
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
31.3.2021 9:03
Tak je to. Té moderní pedagogice říkáme digitální. Hodně bych se divil, kdyby heutagogika…
|
30.3.2021 14:39
Skupina PPUČ
Přečtěte si další ohlednutí za společenstvím praxe! Tentokrát máte možnost zjistit co…
|
|