- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Škola v rytmu klasiky – Leoš Janáček
DUM vznikl jako jeden z výstupů projektu Škola v rytmu klasiky, který realizovala v roce 2014 Společnost pro kvalitu školy, o. s. Představuje základní momenty života skladatele a jedno z jeho významných děl. Metodický materiál…
Největší konektivista dneška David Cormier
Informace o aktuálních cMOOC kurzech a dalších aktivitách v duchu komunitního a oddenkového vzděláváni učitele kanadské University of Prince Edward Island Davida Cormirera.
Čtení slov s podporou obrázků – R, S
Čtení celých slov pomocí obrázku, určování počáteční slabiky, psaní hůlkovým písmem, párování: slovo–obrázek, slabika–obrázek, pexeso: slovo–obrázek.
Jak zapojit exkurze k řemeslníkům do výuky
Ukázka z příručky Katalog školních exkurzí, která vznikla v rámci projektu Řemeslo má zlaté dno.
Kardiopulmonální resuscitace u dětí
Výstup z projektu Předlékařská první pomoc do škol realizovaného Vyšší odbornou školou zdravotnickou a Střední zdravotnickou školou, Hradec Králové, Komenského 234. V příloze jsou ke stažení karty: metodický list pro…
ALICE – další nástroj na výuku programování
Článek přehledně informuje o volně dostupném nástroji na výuku programování založeném na jazyce Java. Zahrnuje i zkušenosti s praktickým nasazením ve výuce v 9. třídě.
První a druhá berlínská krize
Cílem výukové lekce je přiblížit žákům dva důležité momenty studené války a potažmo celého 20. století: 1. a 2. berlínskou krizi, jejich příčiny, průběh, klíčové osobnosti a výsledky.
Jak na sítotisk
Ukázka z příručky Textil, která vznikla v rámci projektu Řemeslo má zlaté dno.
Kdo a proč utíká?
Žák se seznámí s pojmy uprchlík, migrace, emigrace. Na základě konkrétních příběhů uprchlíků se vcítí do pocitů uprchlíků, odhalí důvody emigrace, vyhledává informace vztahující se k jednotlivým státům. Uvědomuje…
OECD: Žáci, počítače a učení
Informace o studii OECD, která na základě výsledků PISA analyzuje úspěšnost využití technologií k učení, a to včetně toho, jak se to daří školám.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
17.1.2021 19:50
Ivulenka
fórum KLUB
Téda, to je ale nádherný interiér, velice se mi líbí. My si teď budeme také stavět…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
16.1.2021 16:19
Petr
fórum Matematická gramotnost
Napište obecnou rovnici roviny procházející průsečíkem rovin x + 2y + z − 5 = 0 2x + 3y…
|
12.1.2021 15:01
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Metodický portál vám bude sloužit lépe, když využijete přihlášení ke svému účtu.…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
15.1.2021 19:23
fórum Profese učitele
Nařídit učitelům sedět ve škole "od - do" může jen někdo, kdo se chová jako…
|
11.1.2021 11:06
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt Místní akční plán (MAP), který je zaměřen na rozvoj mateřských a základních…
|
12.1.2021 20:31
Ono je dle mého docela dost nebezpečné nedbát na jídlo, protože z toho mohou vzniknout…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|