Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 11713

Hodnocení na montessori škole Duhovka – přístup k hodnocení

Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se také tématu sběru…

Mgr. Barbora Viktorinová, publikováno 29.10.2019 11:13, zhlédnuto 539×

Hodnocení na montessori škole Duhovka – představení školy

Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se také tématu sběru…

Mgr. Barbora Viktorinová, publikováno 29.10.2019 11:13, zhlédnuto 512×

Pohyby litosférických desek z dlouhodobého hlediska

Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu geografie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Litosféra, které byly…

Václav Duffek, publikováno 29.10.2019 11:08, zhlédnuto 1022×, 2 komentáře

Húrinovy děti

Doplňkový text přiměřeně dlouhý pro práci v jedné hodině. Práce s textem je zaměřena na rozvoj čtenářství a čtenářských dovedností bez literárněvědných pojmů. Vhodné pro starší žáky, kteří jsou vedeni k…

Mgr. Zdeněk Sotolář, publikováno 29.10.2019 11:01, zhlédnuto 420×, hodnocení: Hodnocení: 2

Badatelsky orientovaná výuka podle Crocketta

Zpráva o práci mezinárodně působícího specialisty na transformaci vzdělávacích systémů s cílem lépe připravovat lidi na budoucnost – tj. vychovávat tzv. „globální digitální občany“.

Bořivoj Brdička, publikováno 29.10.2019 0:00, zhlédnuto 1266×

Konvergentní rozhraní litosférických desek

Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu geografie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Litosféra, které byly…

Václav Duffek, publikováno 24.10.2019 9:52, zhlédnuto 1185×

Zástupci savců metodou I.N.S.E.R.T.

Materiál slouží pro skupinovou práci. Žáci budou pomocí metody I.N.S.E.R.T. pracovat s informacemi o zástupcích savců a třídit je na informace pro ně známé a nové, na informace, které jsou v rozporu s tím, co si o daném…

Mgr. Petra Cemerková Golová, publikováno 24.10.2019 9:47, zhlédnuto 776×, hodnocení: Hodnocení: 4

Paperless classroom

Základní informace o tom, jak založit třídu bez papíru, její klady a zápory a souvislost se SAMR modelem.

Ludmila Kovaříková, publikováno 24.10.2019 0:00, zhlédnuto 1485×

1989 – rok zlomů

Vzdělávací lekce „1989 – rok zlomů“ žákům přibližuje skrze jednoduché aktivity a skupinovou práci s historickými prameny příčiny, průběh a důsledky sametové revoluce v širším kontextu celého roku 1989.

Bc. Pavel Žalský, publikováno 23.10.2019 9:18, zhlédnuto 1247×

Divergentní rozhraní litosférických desek

Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu geografie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Litosféra, které byly…

Václav Duffek, publikováno 23.10.2019 9:16, zhlédnuto 805×

161 — 170 z celkem 11713


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
1.4.2020 20:22
fórum Aktuality
- online setkání - středa 8. 4. 2019, 20:00 Webinář prezentuje nejrůznější hry a…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 22:08
Pane Marku, děkuji za Vaše připomínky. Pokud chce autor odkazy takto zdůraznit, nevidím to…
1.4.2020 19:32
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 1. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
1.4.2020 20:19
Středa 8. 4. 2019, 20:00 Pohybové hry a aktivity v přírodě pro děti předškolního věku…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
1.4.2020 20:31
Dobrý den, ano hranice se teď během pandemie školám zvýšila. U obrázků záleží na Vás…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
1.4.2020 11:45
Dolaďuji webinář, který přinesl podobné tipy od tří kolegů. Až bude finalizován i s…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
1.4.2020 13:44
Toto považuji za optimální přístup k výuce tématu, pojednávajícího o buňce. Žáci…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…