Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 11875

Rozlišování slabik DY x DI, TY x TI, NY x NI – 2. díl

Článek představuje 2. díl dvoudílného seriálu zaměřeného na sluchové rozlišování slabik DY x DI, TY x TI, NY x NI. Žáci prostřednictvím her pexeso, tabulka o 9 polích procvičují sluchové i zrakové rozlišování…

Petra Pšeničková, publikováno 22.7.2015 10:08, zhlédnuto 9222×, hodnocení: Hodnocení: 3

Gaarder, J.: Dívka s pomeranči

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Dívka s pomeranči a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování čtenářské…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 22.7.2015 8:50, zhlédnuto 1601×, hodnocení: Hodnocení: 3

Výtvarná dílna: Silueta vs. dekor – animace

Výtvarná dílna pro žáky vychází ze secesních dekorů a propojuje je s oděvní siluetou za využití projekční technologie. Zabývá se interpretací plošných secesních dekorů, jejichž autorem je významný secesní architekt a…

Mgr. Jitka Petřeková, publikováno 21.7.2015 9:28, zhlédnuto 11196×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Hencl, M.: Ezopovy bajky

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Ezopovy bajky a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování čtenářské…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 21.7.2015 8:47, zhlédnuto 2878×, hodnocení: Hodnocení: 2

Cvičení na dodržování hranic slov ve větě

Příspěvek nabízí aktivity na procvičení dodržování hranic slov ve větě. Aktivity je vhodné zahrnout do výuky vždy, když žáci neoddělují slova správně od sebe, píší dohromady předložku a slovo. Ať už z nepozornosti…

Petra Pšeničková, publikováno 20.7.2015 9:53, zhlédnuto 11132×, hodnocení: Hodnocení: 2

Cizinci v Základní škole Olešská

Článek popisuje zkušenosti ZŠ Olešská, Praha 10 se vzděláváním žáků-cizinců. Lze využít jako inspiraci pro další školy.

Mgr. Petra Rohlíčková, publikováno 20.7.2015 9:52, zhlédnuto 4350×

Dahl, R.: Karlík a továrna na čokoládu

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Karlík a továrna na čokoládu a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 20.7.2015 8:49, zhlédnuto 5170×, hodnocení: Hodnocení: 3

Petiška, E.: Staré řecké báje a pověsti

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Staré řecké báje a pověsti a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 16.7.2015 8:47, zhlédnuto 3810×, hodnocení: Hodnocení: 3

Priestley, Ch.: Příšerné příběhy strýce Montaguea

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Příšerné příběhy strýce Montaguea a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 15.7.2015 8:49, zhlédnuto 1668×, hodnocení: Hodnocení: 3

Rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek II

Druhá část dvoudílného seriálu nabízí hravé aktivity na rozvoj rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek ve slovech. Tato dovednost často činí potíže nejen žákům s diagnózou dysortografie, ale i žákům s oslabenou…

Petra Pšeničková, publikováno 14.7.2015 10:10, zhlédnuto 11830×, hodnocení: Hodnocení: 2

1701 — 1710 z celkem 11875


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…