- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Výzkumná zpráva: Žákovské parlamenty v ČR
Zpráva prezentuje výsledky šetření o stavu žákovských parlamentů na základních školách v České republice, které v roce 2014 realizovalo CEDU – Centrum pro demokratické učení, o. p. s.
London, J.: Volání divočiny
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Volání divočiny a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování čtenářské…
Rozlišování slabik DY x DI, TY x TI, NY x NI – 2. díl
Článek představuje 2. díl dvoudílného seriálu zaměřeného na sluchové rozlišování slabik DY x DI, TY x TI, NY x NI. Žáci prostřednictvím her pexeso, tabulka o 9 polích procvičují sluchové i zrakové rozlišování…
Gaarder, J.: Dívka s pomeranči
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Dívka s pomeranči a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování čtenářské…
Výtvarná dílna: Silueta vs. dekor – animace
Výtvarná dílna pro žáky vychází ze secesních dekorů a propojuje je s oděvní siluetou za využití projekční technologie. Zabývá se interpretací plošných secesních dekorů, jejichž autorem je významný secesní architekt a…
Hencl, M.: Ezopovy bajky
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Ezopovy bajky a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování čtenářské…
Cvičení na dodržování hranic slov ve větě
Příspěvek nabízí aktivity na procvičení dodržování hranic slov ve větě. Aktivity je vhodné zahrnout do výuky vždy, když žáci neoddělují slova správně od sebe, píší dohromady předložku a slovo. Ať už z nepozornosti…
Cizinci v Základní škole Olešská
Článek popisuje zkušenosti ZŠ Olešská, Praha 10 se vzděláváním žáků-cizinců. Lze využít jako inspiraci pro další školy.
Dahl, R.: Karlík a továrna na čokoládu
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Karlík a továrna na čokoládu a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování…
Petiška, E.: Staré řecké báje a pověsti
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Staré řecké báje a pověsti a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|