- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Zweigová, S.: Pes hledá člověka
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Pes hledá člověka a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování čtenářské…
Minulý čas prostý
Prezentace se zabývá tvorbou minulého času prostého a jeho nejběžnějším použitím. Je určena pro začátečníky. V prezentaci je vysvětlena tvorba minulého času prostého u slovesa být a u ostatních sloves pro oznamovací,…
Fischerová, D.: Miliony melounů
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Daniely Fischerové Miliony melounů a s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování…
Jak připravuje učitele University Regina
Zpráva o tom, jak současný díky technologiím propojený online svět ovlivňuje přípravu učitelů kanadské University Regina, kterou reprezentuje tamní učitel Alec Couros. Jeho postupy se snažím porovnávat se svými…
Čtení s porozuměním
Čtení s porozuměním dělá dětem velké potíže. Zvláště pak u dětí s logopedickou vadou nebo SPU. Materiál může dětem pomoci překonat nechuť ke čtení.
Dědeček, J.: Život a cesty hrocha Obludvíka
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Život a cesty hrocha Obludvíka a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování…
Čtvrťáci a matematika XI. Násobení, dělení do 1 000 000 i přes milión
Téma Násobení, dělení do miliónu i přes milión navazuje na osmé a desáté téma, v nichž se žáci seznámili s čísly 1 000 000 i přes milión, sčítáním a odčítáním do miliónu i přes milión. V tomto tématu se naučí…
Kratochvíl, M.: Modrý Poťouch
Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Modrý Poťouch od Miloše Kratochvíla a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní…
Rozlišování B x D – 1. díl
Článek představuje 1. díl čtyřdílného seriálu zaměřeného na rozlišování písmene b. Žáci si hravou formou procvičí vyvození hlásky b, její spojení s písmenem. Písmeno b si fixují hmatem, modelují, pracují s maketou…
Minulý čas průběhový
Prezentace se zabývá tvorbou minulého času průběhového a jeho nejběžnějším použitím. Je určena pro začátečníky. V prezentaci je vysvětlena tvorba minulého času průběhového u sloves pro oznamovací, zápornou i…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
|
12.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
|
14.4.2021 8:19
Stříbrná nit úspěšně pokračuje dodnes. Hezký přehled nejzajímavější ch epizod…
|
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
|
|
8.4.2021 20:26
fórum Tipy do výuky
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
|
8.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Mnozí z vás znají blog Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím Petry Boháčkové a…
|
6.4.2021 14:44
Rozhodně souhlasím. Děti se dnes rodí do světa plného technologií a v takovém světe je…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
1.4.2021 8:30
Zdravíme, můžete nám prosím poslat název konkrétního webináře, nebo odkaz, který Vám…
|
6.4.2021 14:31
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
31.3.2021 9:22
Pánové, zdravíme a děkujeme za podněty. Vyhodnotíme a dáme vědět. Tým Metodického…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|