- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Šíření zvukového rozruchu prostředím
Žáci poznají nejčastější prostředí, kterými se šíří zvuk, a prostředí, ve kterém se zvuk nešíří. Seznámí se se způsoby, kterými chceme, aby byl potlačován zvukový rozruch. Šesti kontrolními otázkami se žáci…
Třídní učitel 2.0 – díl 5.: technologická výbava pro třídní výlet
Pátý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na technologickou výbavu používanou třídním učitelem a žáky při pořádání třídního výletu.
Invazní druhy – robalo nilský
Pracovní list se zabývá zajímavou případovou studií o invazivním chování robala nilského po vysazení do Viktoriina jezera. V úvodní části jde o práci s textem, ve druhé části zpracování tabulkových dat do podoby grafu…
Mí profesionální inspirátoři
Přehled nejdůležitějších odborníků, kteří mi při studiu problematiky vzdělávacích technologií pomohli a pomáhají pochopit souvislosti. Jedná se o můj příspěvek k akci Největší inspirátoři našeho Virtuálního digicentra.
Mezinárodní výzkum digitálních dovedností žáků ICILS 2018
Šetření počítačové a informační gramotnosti ICILS zveřejnilo výsledky druhého ročníku tohoto mezinárodního srovnání. Tentokráte se navíc zjišťovala i úroveň informatického myšlení žáků. Jak dopadli čeští…
Výuková aktivita Toto je můj soused
V příspěvku je popsána aktivita, která je založena na porozumění textu žáka, následném rozboru a skupinové práci žáků. Cílem aktivity je podpořit u žáků vnímání důležitých obsahových konceptů (rasismus,…
Čtení slabik s Bee-botem
Článek ukazuje, jak učitel s využitím robotické hračky může rutinní nácvik čtení slabik proměnit v poutavou činnost, do které se žáci aktivně zapojují. Kromě oborového cíle českého jazyka, tedy nácviku techniky…
Planety sluneční soustavy
Materiál slouží k procvičení učiva o planetách sluneční soustavy. Žáci budou v jednoduchém textu vyhledávat o jednotlivých planetách informace, které odpovídají zadání (popisu) v doplňovačce. Rychle pracující žáci…
Největší inspirátoři aneb osobnosti, které inspirují učitele (6. akce Virtuálního Digicentra)
Představení 6. akce Virtuálního Digicentra.
Zvukové jevy, zvukový rozruch, tón, hluk
Žáci vyjmenují tělesa vydávající zvuk. Porovnají rychlost světla a zvuku. Poznají vznik zvukového rozruchu. Seznámí se s příznaky poškození sluchu hlukem a se situacemi, které mohou krátkodobě poškodit sluch. Deseti…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
|
12.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
|
6.4.2021 14:44
Rozhodně souhlasím. Děti se dnes rodí do světa plného technologií a v takovém světe je…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
8.4.2021 20:26
fórum Tipy do výuky
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
|
8.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Mnozí z vás znají blog Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím Petry Boháčkové a…
|
31.3.2021 9:22
Pánové, zdravíme a děkujeme za podněty. Vyhodnotíme a dáme vědět. Tým Metodického…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|
1.4.2021 8:30
Zdravíme, můžete nám prosím poslat název konkrétního webináře, nebo odkaz, který Vám…
|
6.4.2021 14:31
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
31.3.2021 9:03
Tak je to. Té moderní pedagogice říkáme digitální. Hodně bych se divil, kdyby heutagogika…
|
30.3.2021 14:39
Skupina PPUČ
Přečtěte si další ohlednutí za společenstvím praxe! Tentokrát máte možnost zjistit co…
|
|