- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Oživme městskou knihovnu pro 21. století (1. část) – Obecný popis projektu (žákovský projekt rozvíjející gramotnosti)
Projekt Oživme městskou knihovnu pro 21. století nabízí sérii výukových aktivit pro žáky 8. a 9. tříd. Cílem je, aby žáci získali zkušenost s realizací komplexního projektu a zároveň byl vytvořen prostor pro rozvoj…
Jak dodat žákům odvahu, aby si zapnuli kamery
Jaké strategie použít, abychom přiměli žáky zapnout si kamery? V tomto článku se na některé z nich podíváme.
Afrika – podnebí
Interaktivní prezentace pro samostatnou práci na PC. Přílohou je pracovní list ve dvou variantách (pro tisk a pro elektronické vyplnění v programu Adobe Acrobat Reader DC).
Nová analýza úspěšnosti metodiky převrácené třídy
Zpráva o výzkumu holandských vědců z Utrecht University, který analyzoval zprávy o nasazení metodiky převrácené třídy ve 114 případech ve školách na celém světě.
5 důvodů, proč nechat žákům vypnuté kamery
Neustále vypnuté webkamery žáků během online výuky nemusí být na škodu, právě naopak. Můžeme tím předejít spoustě nežádoucích stavů i mnoha budoucím problémům.
Jak poskytovatelé MOOC kurzů reagovali na pandemii
Zpráva o reakcích největších platforem MOOC kurzů na mimořádnou situaci vyvolanou pandemií se zvláštním zřetelem na Čínu.
Historická doplňovačka – profil
Námět do výuky dějepisu, rozvíjející čtenářskou a digitální gramotnost. Žák získá základní informace o počátcích přemyslovských Čech, že vyhledá informace z dostupných informačních zdrojů. Je schopen definovat…
21 vlastností učitele nejen pro rok 2021
Článek představuje 21 vlastností učitele, které vzešly z článků publikovaných v roce 2020 na Spomocníkovi.
Hybridní vzdělávání v době postpandemické
Přehledový článek pojednávající o posunech ve vnímání fungování kombinovaných forem vzdělávání vyvolaných pandemií založený na zprávách kanadského experta Tony Batese, amerického Matta Donovana a anglického Steve Wheelera.
Do jaké míry je mezioborový přenos kompetencí možný?
Zamyšlení nad vlastnostmi jedné z nejvýše postavených kompetencí, nad tím, jak by se mohla získávat a jak bychom s ní měli zacházet při přípravě revize RVP.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
7.3.2021 9:37
v blogu Vzdělavatel
Text se zaměřuje na škrt jednoho očekávaného výstupu v RVP ZV v rámci „malé“ revize.…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|