- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Konstrukce trojúhelníku sss (interaktivní webová stránka)
Interaktivní webová stránka umožňuje zadat strany trojúhelníku; ověří se trojúh. nerovnost, v kladném případě lze trojúhelník sestrojit. K tomu slouží pět tlačítek, pomocí kterých se provádějí jednotlivé kroky. Po…
Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – silný vítr, větrné smrště
Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…
Atomy, molekuly, sloučeniny
Interaktivní publikace seznámí žáky s atomy a se složením jejich částic. Žáci poznají některé známé prvky a jejich chemické značky, které najdou v periodické tabulce prvků. Budou znát pojem molekula a sloučenina.
Horizonty podle CoSN
Letošní přehled největších výzev, urychlovačů a technologických spouštěčů, které budou ovlivňovat školství v blízké budoucnosti, jak je v režii CoSN odhalila skupina špičkových světových odborníků.
Jak jsme společně rozvíjeli digitální gramotnost na letní škole PPUČ
Co je to digitální gramotnost? Jak konkrétně se daří rozvíjet digitální gramotnost na vašich školách? A věděli jste, že stačí jednoduchý nástroj, jako je Storyboard That a poté už jen naše nápady, aby žáci mohli…
Možný způsob ověření znalostí (nejen) v regionálním zeměpise „sloupečkovou přiřazovací metodou“
V níže uvedeném textu je navržena technika, jak smysluplně ověřit znalosti žáků způsobem s přidanou hodnotou v podobě zopakování a upevnění důležitých generalizací, tvrzení, faktů přímo při kontrolním testu. Lze…
Časová pásma
Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu geografie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s tématem Časová pásma, které byly…
iPrázdniny jako model spolupráce učitelů
Zamyšlení nad významem naší prázdninové aktivity obohacující učitele, která byla realizována ve spolupráci Spomocníka s Elixírem do škol.
Znalosti a schopnosti, část II: Schopnosti (capabilities)
V části II se zaměřením na kvalitu znalostí ve vzdělávání a jejich ‚implementaci‘ a ‚internalizaci‘ ve schopnostech žáka (u ‚internalizace‘ znalostí však nelze pominout ani samotného učitele), v dosahování jeho…
Digitální stopa učitele – díl 2.: LinkedIn
Seriál se zaměřuje na různé sféry online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré vytvářet digitální stopy. Druhý díl se věnuje profesní sociální síti LinkedIn.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
8.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jste učitelka mateřské školy? Zajímá vás, jak rozvíjet digitální gramotnost u dětí…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
7.3.2021 9:37
v blogu Vzdělavatel
Text se zaměřuje na škrt jednoho očekávaného výstupu v RVP ZV v rámci „malé“ revize.…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|