Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 11840

Jakým způsobem účinně realizovat občanské vzdělávání ve školách? (7. díl)

Tento článek je součástí seriálu o tom, jak podporovat demokracii ve školách. Tentokrát se budeme věnovat novému přístupu, který jsme testovali, a to vytvoření jakéhosi koordinátora občanského vzdělávání ve školách.…

Terezie Vávrová, publikováno 29.4.2019 10:43, zhlédnuto 2033×

Měření elektrického proudu ampérmetrem

Žáci se seznámí s definicí elektrického proudu, značkou i základní jednotkou. Poznají i jednotky odvozené. Seznámí se s ručičkovým ampérmetrem a univerzálním laboratorním přístrojem. Poznají i digitální měřicí…

Zdeněk Hanzelín, publikováno 29.4.2019 10:33, zhlédnuto 1232×, hodnocení: Hodnocení: 2

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – bezpečnost chodců, reflexní prvky

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 29.4.2019 9:45, zhlédnuto 1530×

Zkoumání vlivu socializovaného robota Tega na vývoj dětí v MIT Media Lab

Zpráva o výzkumu, který v rámci své dizertace na MIT Media Lab realizovala tamní doktorandka Jacqueline M Kory-Westlund.

Bořivoj Brdička, publikováno 29.4.2019 0:00, zhlédnuto 1587×

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – pozor na elektrické spotřebiče

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 26.4.2019 9:53, zhlédnuto 1503×

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – odkud hrozí nebezpečí u nás doma

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 25.4.2019 14:24, zhlédnuto 1562×

Jak posuzovat funkčnost žákovského parlamentu? (6. díl)

Tento článek je součástí seriálu o tom, jak podporovat demokracii ve školách. Jakmile parlament šlape a máte pocit, že by ve škole mohl zůstat napořád, začne vás zajímat, jak poznáte, jestli nestagnuje, případně jak se…

Tomáš Hazlbauer, publikováno 25.4.2019 10:47, zhlédnuto 2421×

Vetřelci – záporná čísla

Žáci řeší zadanou sadu úloh (20 příkladů) a výsledky vyškrtávají z tabulky výsledků (25 čísel). Zbývající výsledky sečtou a podle výsledku poznají, zda rovnice řešili správně. Sady jsou připravené pro výpočty…

RNDr. Jitka Rambousková, publikováno 25.4.2019 10:21, zhlédnuto 1119×, hodnocení: Hodnocení: 2

Čaroděj Zeměmoří

Doplňkový text přiměřeně dlouhý i pro slabší čtenáře. Práce s textem je zaměřena na rozvoj čtenářství a čtenářských dovedností bez literárněvědných pojmů, s materiálem je proto možné pracovat dle potřeby v…

Mgr. Zdeněk Sotolář, publikováno 24.4.2019 10:01, zhlédnuto 1171×, hodnocení: Hodnocení: 2

Fyzika v popkultuře a jak s ní pracovat ve vyučování

Článek se věnuje několika vědeckým symbolům ve světě médií a popkultury. Ukazuje, že je do jisté míry možné využít jejich populárního vlivu pro účely vyučování jako odkazu na skutečná fyzikální témata (přičemž…

Zdeněk Hromádka, publikováno 24.4.2019 9:49, zhlédnuto 2307×, hodnocení: Hodnocení: 3

451 — 460 z celkem 11840


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2020 9:06
Lenka
Dobrý den, mohu odpovědět jen ze své zkušenosti technika BOZP. Ředitel může vydávat pro…
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
19.10.2020 13:39
Vážený pane Krobote, zde máte přehled zásadních nedostatků. Stačí? 1. Notebooky a…
14.10.2020 19:24
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 14. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.10.2020 12:10
Jana
Vím, že diskuse už není aktuální, ale náhodou jsem na ní narazila, tak zkusím předat…
19.10.2020 8:00
proč bychom na 1. stupni základní školy měli věnovat pozornost čtení elektronických…
19.10.2020 12:28
Vážený pane Wagnere, vážíme si Vašeho názoru, nicméně bez konkrétní podložené…
14.10.2020 10:35
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 13. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
7.10.2020 2:00
tvoje R?
Ahoj, k tomu prvnímu dotazu - ono asi hodně záleží, jak to R vyslovuješ nebo jestli ho…
17.10.2020 13:40
Na úvod chci napsat, že máme bezvadnou školu a děkuji za to, že máme děti tam. Supr…
18.10.2020 11:26
Prosím o stažení tohoto zcela diletantského a zavádějícího článku se spoustou věcných…
30.9.2020 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 30. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…