Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 11842

Na Spomocníkovi – díl 4.: Štěpánka Baierlová a Hanka Šandová

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto…

Jaroslav Mašek, publikováno 17.4.2019 0:00, zhlédnuto 1807×

Jak na začátku založit žákovský parlament? (4. díl)

Tento článek je součástí seriálu o tom, jak podporovat demokracii ve školách. První rok fungování anebo přestavba stávajícího parlamentu má v sobě obsaženy konkrétní milníky. Když je hned na začátku zvládnete…

Tomáš Hazlbauer, publikováno 16.4.2019 10:00, zhlédnuto 1889×

Jak mít žákovský parlament dlouhodobě a udržitelně? (3. díl)

Tento článek je součástí seriálu o tom, jak podporovat demokracii ve školách. V minulém textu jsme se věnovali tomu, jak vypadá funkční žákovský parlament. Když už se škola rozhodne, že parlament založí, na co si tedy…

Tomáš Hazlbauer, publikováno 15.4.2019 14:21, zhlédnuto 1982×

Matematická domina

Materiál obsahuje 5 domin (typu příklad + výsledek) na procvičení sčítání a odčítání do 10, do 20 bez přechodu, do 20 s přechodem, desítek, a příkladů typu 34 + 40 nebo 96 − 40.

Mgr. Tereza Chaloupková, publikováno 15.4.2019 11:29, zhlédnuto 3784×, hodnocení: Hodnocení: 2

Neřešte zda, ale co děti s přístroji dělají

Zpráva shrnující výsledky dvou výzkumů podporujících náš doporučovaný přístup k technologiím v rukou žáků. Jeden pochází z australské Queensland University of Technology, druhý z University of Oxford. Titulek říká vše.

Bořivoj Brdička, publikováno 15.4.2019 0:00, zhlédnuto 3108×

Jak vypadá funkční žákovský parlament? (2. díl)

Tento článek je součástí seriálu o tom, jak podporovat demokracii ve školách. Tentokrát se budeme věnovat populárnímu nástroji, se kterým se takřka každý už někdy setkal – žákovskému parlamentu. Ten ve školách mívá…

Tomáš Hazlbauer, publikováno 11.4.2019 9:37, zhlédnuto 2493×

Animace zelektrování látek. Elektroskop

Žáci se pomocí animace seznámí s některými způsoby zelektrování látek. Poznají, jaké síly vzájemně působí na zelektrované látky. Seznámí se se školním elektroskopem, a jak reaguje na zelektrovaná tělesa.

Zdeněk Hanzelín, publikováno 11.4.2019 9:29, zhlédnuto 827×, hodnocení: Hodnocení: 2

Tvoříme Wikipedii – díl 3.: WMF aneb aktualizujeme Wikipedii

Ve třetím dílu tohoto seriálu se zaměříme na zastaralé články na Wikipedii. Kde tyto články najít, jak je opravit a jak předcházet tomu, aby nezastarávaly.

Jaroslav Mašek, publikováno 10.4.2019 0:00, zhlédnuto 1537×

Plán rozvoje funkční gramotnosti dětí předškolního věku (1. část)

Tento článek je zaměřen na problematiku funkční gramotnosti dětí předškolního věku. Cílem práce je vytvoření souhrnného praktického materiálu, který usnadní učitelům mateřských škol plánovat vzdělávací nabídku…

Bc. Lenka Kučerová, publikováno 9.4.2019 12:51, zhlédnuto 3045×

Čtení s porozuměním – Čas

Materiál obsahuje text, který se týká času, dnů v týdnu atd., a následné úkoly, které prověřují porozumění textu. Materiál je součástí ucelené řady.

Mgr. Vendula Dovole, publikováno 9.4.2019 11:34, zhlédnuto 2278×, hodnocení: Hodnocení: 4

471 — 480 z celkem 11842


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2020 9:06
Lenka
Dobrý den, mohu odpovědět jen ze své zkušenosti technika BOZP. Ředitel může vydávat pro…
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
19.10.2020 13:39
Vážený pane Krobote, zde máte přehled zásadních nedostatků. Stačí? 1. Notebooky a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.10.2020 12:10
Jana
Vím, že diskuse už není aktuální, ale náhodou jsem na ní narazila, tak zkusím předat…
19.10.2020 8:00
proč bychom na 1. stupni základní školy měli věnovat pozornost čtení elektronických…
19.10.2020 12:28
Vážený pane Wagnere, vážíme si Vašeho názoru, nicméně bez konkrétní podložené…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
7.10.2020 2:00
tvoje R?
Ahoj, k tomu prvnímu dotazu - ono asi hodně záleží, jak to R vyslovuješ nebo jestli ho…
17.10.2020 13:40
Na úvod chci napsat, že máme bezvadnou školu a děkuji za to, že máme děti tam. Supr…
18.10.2020 11:26
Prosím o stažení tohoto zcela diletantského a zavádějícího článku se spoustou věcných…
14.10.2020 19:24
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 14. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…