Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 11875

Digitální technologie ovlivňují vzdělávací obsah na 1. stupni (2. část)

Text je součástí kolekce článků, které se věnují problematice využívání digitálních technologií v primárním vzdělávání. Zamýšlí se nad tím, které běžné aktivity vedou k rozvíjení digitální gramotnosti žáků…

PhDr. Hana Havlínová Ph.D., publikováno 29.7.2020 9:16, zhlédnuto 10426×

Tabulky a grafy

Výukový materiál s využitím QR kódů k procvičení dovednosti četby grafů a získávání údajů z nich. Současně vytvoření tabulky v tabulkovém kalkulátoru na základě údajů vypočítaných z grafu.

Mgr. Radomír Macháň, publikováno 21.7.2020 13:04, zhlédnuto 805×, hodnocení: Hodnocení: 4

TIO a aplikace

Příběh ukazuje prospěšnost digitálních technologií a jejich využití v běžném životě. Ajťák Michal a robůtek TIO seznámí děti s výhodami některých aplikací a s pojmy jako například piktogramy a QR kód. Karetní hra…

Jitka Severinová, publikováno 21.7.2020 11:52, zhlédnuto 5704×

iPrázdniny s učiteli 2 – díl 10.: Prázdninový vzkaz (grafika)

V 10. dílu iPrázdnin s učiteli 2 posíláme pomocí grafiky náš vzkaz druhým.

Jaroslav Mašek, publikováno 17.7.2020 0:00, zhlédnuto 1093×

Digitální technologie na podporu učení žáků v heterogenní třídě

Příspěvek se zabývá tématem, jak napomoci procesu učení žáků, kteří se potkávají v heterogenní třídě. Může být jedním z funkčních nástrojů využití digitálních technologií? Předpokládejme, že ano. Článek…

PhDr. Renata Votavová, publikováno 16.7.2020 13:03, zhlédnuto 2717×

iPrázdniny s učiteli 2 – díl 9.: Prázdninový sen

V 9. dílu iPrázdnin s učiteli 2 sdílíme s ostatními své prázdninové sny.

Jaroslav Mašek, publikováno 16.7.2020 0:00, zhlédnuto 926×

iPrázdniny s učiteli 2 – díl 8.: Prázdninové retro (fotografie)

V 8. dílu iPrázdnin s učiteli 2 se vrátíme zpět v čase pomocí retro fotografie.

Jaroslav Mašek, publikováno 15.7.2020 0:00, zhlédnuto 964×

iPrázdniny s učiteli 2 – díl 7.: Prázdninová relaxace

V 7. dílu iPrázdnin s učiteli 2 ukazujeme druhým, jak umíme relaxovat.

Jaroslav Mašek, publikováno 14.7.2020 0:00, zhlédnuto 890×

iPrázdniny s učiteli 2 – díl 6.: Prázdninový příběh (skupinové psaní)

V 6. dílu iPrázdnin s učiteli 2 společně píšeme prázdninové příběhy.

Jaroslav Mašek, publikováno 13.7.2020 0:00, zhlédnuto 927×

iPrázdniny s učiteli 2 – díl 5.: Prázdninová hádanka

V 5. dílu iPrázdnin s učiteli 2 vytváříme hádanky pro druhé a sami hádáme ty, které vytvořili ostatní.

Jaroslav Mašek, publikováno 10.7.2020 0:00, zhlédnuto 931×

81 — 90 z celkem 11875


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…