RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1774

Intel sezval odborníky na Elearning

Zpráva o zahájení projektu 1:1 eLearning, který v ČR realizuje firma Intel na základě Memoranda o vzájemném porozumění podepsaném s MŠMT.

Tomáš Jeřábek, publikováno 31.3.2009 0:00, zhlédnuto 1841×

Konstruktivní přístupy 2.0 aneb začneme od webu

Praktická ukázka využití vlastního webu pro výuku s návodem, jak na to.

Jaroslav Mašek, publikováno 30.3.2009 0:00, zhlédnuto 1688×

Jak technologie ovlivňují vzdělávání zaměstnanců

Přehled současného vývoje podnikového vzdělávání v souvislosti s technologiemi.

Bořivoj Brdička, publikováno 23.3.2009 0:00, zhlédnuto 1391×

Projekt Blázníš? No a!

Projekt zaměřený na prevenci duševního onemocnění a podporu duševního zdraví.

Fokus Praha, publikováno 17.3.2009 6:48, zhlédnuto 2919×

Technologická příprava budoucích učitelů v USA

Přehled programů podporujících praktickou schopnost učitelů pracovat s technologiemi na národní úrovni v USA.

Bořivoj Brdička, publikováno 16.3.2009 0:00, zhlédnuto 1590×

Program OLPC stále pokračuje

Zpráva o vývoji projektu OLPC na začátku roku 2009.

Bořivoj Brdička, publikováno 16.3.2009 0:00, zhlédnuto 1429×

100 let od Zastavení Stroje

Připomínka velmi zajímavé vize anglického spisovatele E.M. Forstera, který ve vědecko-fantastické povídce Zastavení stroje z roku 1909 neuvěřitelně přesně předpověděl současné možnosti technologií.

Bořivoj Brdička, publikováno 9.3.2009 0:00, zhlédnuto 3417×

Jaká je budoucnost pedagogického výzkumu?

Článek popisující nové možnosti, které znalost skutečných dat o chování lidí na internetu dává pedagogickému výzkumu.

Bořivoj Brdička, publikováno 2.3.2009 0:00, zhlédnuto 4542×

Čtyři živly v architektuře a v umění: Voda

Pozvánka na 2. ročník poznávací soutěže. Tématem soutěže je vše, co ve městě nějak souvisí s vodou - kašny se sochařskou výzdobou, vodárny a vodárenské věže, mosty, ozdobné chrliče z gotického chrámu aj.

Národní památkový ústav, publikováno 24.2.2009 10:45, zhlédnuto 4557×

Technologie jako příčina vývojové nespojitosti

Článek shrnuje názory některých odborníků, jež se domnívají, že vliv technologií na vývoj lidstva a školství spolu s ním je tak převratný, že lze v blízké budoucnosti očekávat změny přirovnatelné k vývojové nespojitosti.

Bořivoj Brdička, publikováno 23.2.2009 0:00, zhlédnuto 7080×, 4 komentáře

1391 — 1400 z celkem 1774


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2020 9:06
Lenka
Dobrý den, mohu odpovědět jen ze své zkušenosti technika BOZP. Ředitel může vydávat pro…
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
21.10.2020 22:31
Dobrý den, webinář byl pro mne fajn osvěžením denodenní praxe. Zvlášť se poslední…
21.10.2020 19:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 21. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.10.2020 12:10
Jana
Vím, že diskuse už není aktuální, ale náhodou jsem na ní narazila, tak zkusím předat…
19.10.2020 8:00
proč bychom na 1. stupni základní školy měli věnovat pozornost čtení elektronických…
19.10.2020 13:39
Vážený pane Krobote, zde máte přehled zásadních nedostatků. Stačí? 1. Notebooky a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
7.10.2020 2:00
tvoje R?
Ahoj, k tomu prvnímu dotazu - ono asi hodně záleží, jak to R vyslovuješ nebo jestli ho…
17.10.2020 13:40
Na úvod chci napsat, že máme bezvadnou školu a děkuji za to, že máme děti tam. Supr…
19.10.2020 12:28
Vážený pane Wagnere, vážíme si Vašeho názoru, nicméně bez konkrétní podložené…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…