RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1687

Je financování školních technologií v USA v krizi?

Aktualita shrnující reakci amerických odborníků na nový návrh federálního rozpočtu na rok 2007, jež prezident Bush nedávno zveřejněnil.

Bořivoj Brdička, publikováno 27.3.2006 0:00, zhlédnuto 1208×

Informace základním školám

Školy, které již v současné době vyučují podle vlastních ŠVP nebo se tak chystají učinit od 1. 9. 2006, musí tuto skutečnost promítnout do školského rejstříku do 31. 3. 2006.

VUP Praha, publikováno 7.3.2006 0:00, zhlédnuto 5053×

Pokročilí uživatelé ovlivňují výuku

Výzkum americké firmy Certiport zjišťuje, že technicky nadaní studenti mají příznivý vliv na výuku ve třídě.

Mikoláš Panský, publikováno 6.3.2006 0:00, zhlédnuto 1284×

Jak chápeme smysl elektronického sdělení?

Informace o výzkumu Justina Krugera z New York University a Nicholase Epleye z University of Chicago publikovaném v americkém časopise Journal of Personality and Social Psychology.

Mikoláš Panský, publikováno 2.3.2006 0:00, zhlédnuto 1226×

Interaktivní učení končí neúspěchem v testu čtení

Zpráva o výzkumu důsledků interaktivního způsobu výuky čtení s využitím počítačů v britských školách.

Mikoláš Panský, publikováno 10.2.2006 0:00, zhlédnuto 1422×

Britská Open University preferuje prostředí Moodle

Zpráva o projektu britské Open University, který počítá s využitím volně dostupného LMS Moodle.

Daniel Tocháček, publikováno 31.1.2006 0:00, zhlédnuto 1959×

Precedenční spor o bezpečnost internetu

Informace o soudním sporu mezi americkým federálním ministerstvem spravedlnosti a firmou Google ve věci poskytnutí přehledu klíčových slov, která jsou zadávána uživateli při hledání na internetu.

Bořivoj Brdička, publikováno 30.1.2006 0:00, zhlédnuto 1650×

Nástroj na zpracování školských dat

Zpráva o pozoruhodném databázovém nástroji na zpracování výukových výsledků jednotlivých škol, různých skupin žáků i jednotlivců školského obvodu Fairfax ve Virginii, který pomáhá analyzovat úspěšnost, a okamžitě…

Bořivoj Brdička, publikováno 24.1.2006 0:00, zhlédnuto 1327×

E-Rate neměl vliv na výsledky žáků

Hlavní zjištění studie zkoumající efektivitu značnými financemi dotovaného národního amerického programu E-Rate na odbourání digitální propasti, kterou vypracovali dva výzkumníci z University of Chicago Austan Goolsbee a…

Bořivoj Brdička, publikováno 11.1.2006 0:00, zhlédnuto 1251×

Digitální vyprávění příběhů

Článek popisuje důvody pro nasazení metodiky vyprávění příběhů do výuky - dnes samozřejmě vyprávění příběhů digitálních.

Bořivoj Brdička, publikováno 2.1.2006 0:00, zhlédnuto 3160×, 1 komentář

1601 — 1610 z celkem 1687


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
9.12.2019 11:01
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
10.12.2019 18:36
https://zsbrigadn ik u. ed upage.org/text/?t ex t= te achers/-9…
10.12.2019 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 10. 12. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
10.12.2019 21:20
fórum Aktuality
a problémy učitelů s nadanými žáky - je to problém? - online setkání - středa 18. 12.…
6.12.2019 12:00
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
10.12.2019 8:54
A právě tuto schopnost  spadající do oblasti kritického myšlení Willing ha m  jako jednu z…
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
10.12.2019 21:18
Středa 18. 12. 2019, 20:00 Problémy nadaných žáků s učiteli a problémy učitelů s…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
9.12.2019 22:59
Ale podle obvyklých definic do kritického myšlení spadá například i (kritické) hodnocení…
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…