RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1700

Porovnávání rozdílu mezi tradičním a online testováním v USA

Zpráva o výzkumu Educational Testing Service z Princetonu (New Jersey, USA), který zjistil, že výsledky testů realizovaných prostřednictvím počítačů jsou ovlivněny počítačovou gramotností testovaných.

Bořivoj Brdička, publikováno 29.9.2005 0:00, zhlédnuto 1252×

Pozor na generační propast

Zpráva o pokračující diskuzi o využívání počítačů studenty a o problémech učitelů ve Spojených státech.

Bořivoj Brdička, publikováno 23.9.2005 0:00, zhlédnuto 2065×

Využití technologií učiteli stoupá

Závěry studie americké společnosti CDW-G, která zkoumala zda zavádění technologií ovlivňuje výukové postupy učitelů.

Bořivoj Brdička, publikováno 15.9.2005 0:00, zhlédnuto 1359×

Studie porovnávající prezenční a distanční formy studia

Článek popisuje výsledky vědeckého experimentu Concordia University v kanadském Montrealu, který srovnával výuku tradiční a výuku online s využitím aplikace LBD eClassroom.

Bořivoj Brdička, publikováno 2.8.2005 0:00, zhlédnuto 1767×

NECC 2005 – WebQuest a Podcasting

Zpráva o největší konferenci svého druhu - americké Národní konferenci vzdělávacích technologií (National Educational Computing Conference), která se konala koncem června v Philadelphii.

Bořivoj Brdička, publikováno 14.7.2005 0:00, zhlédnuto 1815×

Kombinované formy vzdělávání

Článek přináší základní popis a klasifikaci kombinovaných forem vzdělávání.

Bořivoj Brdička, publikováno 21.6.2005 0:00, zhlédnuto 5865×

Nová role školních knihoven v 21.st.

Článek popisující změny ve fungování školních knihoven v souvislosti se zaváděním technologií do škol na základě zkušeností Mika Eisenberga – děkana Fakulty informačních studií na Washingtonské univerzitě.

Bořivoj Brdička, publikováno 16.6.2005 0:00, zhlédnuto 1906×

Počítačové hry ve škole

Přehledový článek o možnostech využití současných počítačových her ve výuce.

Bořivoj Brdička, publikováno 9.6.2005 0:00, zhlédnuto 3265×

Xplora – evropský portál pro podporu přírodních věd ve vzdělávání

Zpráva o založení nového portálu EUN na podporu výuky technických a přírodních věd - Xplora.

Daniel Tocháček, publikováno 12.5.2005 0:00, zhlédnuto 2216×

Přednášky s technologií okamžité zpětné vazby

Informace o možnosti využití zařízení umožňujícího okamžitou osobní zpětnou vazbu studentů přímo při výuce.

Bořivoj Brdička, publikováno 10.5.2005 0:00, zhlédnuto 1391×

1641 — 1650 z celkem 1700


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.1.2020 14:25
Děkuji, kolegové, můžete "odpovídat"; ale můžete také upozornit na něco, co shledáte…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
25.1.2020 19:11
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na…
28.1.2020 15:35
Skupina Výchova k občanství/Občanský a společenskovědní základ
Digifolio sdružuje informace o Výchově k občanství, Občanském a společenskovědní m…
27.1.2020 20:08
Dominik Raška
Milí lídři, toto fórum je určené pro sdílení Vašich zkušeností s využíváním…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
28.1.2020 15:35
Skupina Výchova k občanství/Občanský a společenskovědní základ
INFORMACE O NOVĚ VZNIKLÉ ASOCIACI UČITELŮ OBČANSKÉ VÝCHOVY A SPOLEČENSKÝCH VĚD.  TO, O…
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
28.1.2020 13:53
Skupina Finanční gramotnost
Cílem pohledu je podat základní informace o dostupném neformálním vzdělávání ve…